بیانیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به‌مناسبت گرامیداشت «یوم‌الله ۹ دی»
کد خبر: 3776498
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

بیانیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به‌مناسبت گرامیداشت «یوم‌الله ۹ دی»

گروه سیاست و اقتصاد - به‌مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت «یوم الله ۹ دی»به گزارش ایکنا از اردبیل، سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل، امروز، ۸ دی‌ماه‌ با انتشار بیانیه‌ای بر نقش محوری ولایت در وحدت‌آفرینی جامعه و عدم توان فتنه‌ها در ایجاد شکاف بین این اصول تأکید کرد.
در این بیانیه آمده است:
«روز نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ روزی بود که مردم بصیر در پاسخ اهانت به والاترین ارزش‌های انسانی یعنی ولایت به پاخاسته و چنان حماسه‌های تاریخی آفریدند که تا ابد الدهر از اذهان هیچ دوست و دشمنی پاک نشود. آری سیل خروشان ملت در روز بصیرت چشم فتنه را برای همیشه تاریخ کور نمود و نشان داد که در غبار آلوده‌ترین فتنه‌ها هم می‌توان با چراغ روشنی بخش ولایت از راه قرآن و اهل بیت علیهم السلام دور نشد.
به‌درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار ۹ دی؛ تمامی مرز‌های جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد؛ حماسه عاشورایی ۹ دی؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد و تمامی مرز‌های جغرافیایی و سیاسی و انسانی را در نوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره‌های پیشروی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.
در چهل سالگی انقلاب اسلامی، جبهه استکبار به‌دلیل ناکامی و شکست‌های چهل ساله، یک جنگ ترکیبی و هوشمندی را علیه انقلاب، نظام دینی و ملت ایران به جریان انداخته است. در این جنگ ترکیبی دشمن با تمرکز بر روی ملت ایران بدنبال جداسازی آنان از نظام دینی و ولایت است. در این جنگ تمام عیار اقتصادی و رسان‌های که از سوی رسانه‌های آمریکایی و اپوزیسیون خارج‌نشین مورد حمایت محور غربی عبری عربی پشتیبانی می‌شود، نقطه محوری؛ تبلیغ ناکارآمدی و ناتوانی جمهوری اسلامی از رفع مشکلات مردم و القای نزدیک شدن به نقطه بحرانی است و این اقدامات رسانه‌ای البته در شرایطی است که مشکلات اقتصادی جامعه با کاهش ارزش پول ملی، تورم و بیکاری تشدید شده و مردم در شرایط نسبتاً سختی بسر می‌برند و دشمن نیز درصدد استفاده از وضعیت موجود برای رویارویی با نظام است. اما برغم همه تلاش‌های دشمنان، ملت ایران در مواجهه با چنین مشکلاتی دارای ظرفیت‌ها و ذخایر خاص است که همیشه محاسبات دشمن را نقش برآب کرده است؛ این ذخیره و نیروی خاص عبارت است از روح همبستگی، همدلی و وحدت ملت ایران که با امداد‌های غیبی الهی در مقاطع تاریخی در مقابل تهدیدات و فتنه‌های خارجی و داخلی نوظهور است. این روحیه که در بستر ارزش‌های دینی رشدکرده است، سبب تولید یک نیروی خودجوش در تاریخ معاصر ایران شده است که عناصر دینی و ملی جامعه ایران را نمایندگی کرده و همواره در مواقع خطر و بحران، جامعه را نجات داده است.
به درستی که زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامد‌ها و پیام‌های آن، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.
سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از بسیجیان، رزمندگان عاشورایی و اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی استان اردبیل جهت حضور حماسی و با صلابت خود در مراسم گرامیداشت این روز دعوت می‌نماید تا بار دیگر نیز علاقه و وفاداری خود را به ولایت مطلقه فقیه اعلام و نشان داده و اعلام نمایند که، یگانه راه پیروزی، مقاومت همراه با بصیرت است؛ نه این فتنه‌ها و فتنه‌های دیگر قادر نخواهند بود که حلقه امت واحده را از ولایت جدا کند».
سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و اقشار بسیج و نواحی مقاومت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
انتهای پیام

captcha