اعضای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 3776514
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

اعضای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) تجلیل شدند + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با سومین سالروز تأسیس گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ، از اعضای این گروه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا، شب گذشته هفتم دی ماه و در سالروز سومین سال تشکیل گروه مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن محمد رسول الله(ص) بسیج تهران، مراسمی با حضور اعضای این گروه برگزار و از اعضای آن تجلیل شد.
این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان، پایین‌تر از چهار‌راه سرچشمه، خیابان صیرفی‌پور برگزار شد.

اعضای گروه محمد رسول الله(ص) بسیج تهران تجلیل شدند + عکس
خاطره‌گویی اعضای گروه تواشیح از اجراهای مختلفی که طی این سه سال داشته‌اند از جمله بخش‌های این مراسم که خانواده اعضا نیز حضور داشتند، بود.
علاوه بر پخش کلیپ‌هایی از شکل‌گیری این گروه و اجراهای مختلفی که تا کنون داشته است، نماآهنگ‌هایی با موضوع جبهه و جنگ و آزادسازی خرمشهر نیز پخش شد. همچنین، در بخشی از این مراسم گوشه‌هایی از اجراهایی که این گروه در کربلا، نجف اشرف، کاظمین، سامرا، مشهد و جمکران داشته است به اجرا گذاشته شد.
در بخش دیگری از این مراسم که به همت موسسه قرآن و عترت آیه برگزار شد، رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیح تهران بزرگ، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و آثار تولید شده توسط این گروه پرداخت. در ادامه نیز از اعضای این گروه در حضور خانواده‌های آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

گروه مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) بسیج تهران سال ۱۳۹۴ با هدف تولید آثار فاخر دینی و انقلابی با تجمیع تعدادی از گروه‌های برتر تهران و توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران راه‌اندازی شد تا بزرگترین گروه مدیحه‌سرایی کشور با حضور ۶۳ عضو تشکیل شود.

اعضای گروه محمد رسول الله(ص) بسیج تهران تجلیل شدند + عکس
اعضای این گروه طی این سه سال با حضور در اماکن مقدسی چون حرم مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، بین‌الحرمین، امامین کاظمین(ع)، حضرت عبدالعظیم(ع)، احمد‌بن موسی‌الکاظم(ع) و بسیاری از نقاط تاریخی و دیدنی کشور از جمله حافظیه شیراز، سواحل دریای خزر، سواحل خلیج فارس، ناوشکن دماوند و... به اجرای آثار پرداخته که در مناسبت‌های مختلف از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و دیگر رسانه‌ها پخش شده است.

انتهای پیام 

captcha