کارشکنی در ایجاد داروخانه هلال احمر لرستان
کد خبر: 3776595
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

کارشکنی در ایجاد داروخانه هلال احمر لرستان

گروه اجتماعی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به کارشکنی‌هایی در ایجاد داروخانه هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: تعرفه پایین و تهیه داروهای بیماران خاص مزیت این داروخانه است.

کارشکنی در ایجاد داروخانه هلال احمر لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، امروز شنبه، هشتم دی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور روز پنجم دی سالروز وقوع زلزله بم روز ایمنی در برابر زلزله است.
وی با اشاره به این‌که بحث زلزله چیزی است که در همه حال مردم ما با آن دست به گریبان هستند، ادامه داد: زلزله را در قدیم بومهن می‌گفتند.
رضایی با ذکر این مطلب که به‌مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی جمعیت هلال احمر در سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: مانورهای آموزشی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها، شروع آموزش‌های محله محور، طرح خادم، نشست تخصصی مدیریت بحران، درج پیام‌های ایمنی و حوادث غیرمترقبه در سربرگ نامه‌های ادارات و تبیبن ایمنی توسط ائمه جمعه از جمله فعالیت‌های انجام شده در روز ایمنی در برابر زلزله است‌.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با ذکر این مطلب که زلزله‌ها اکثر مردم در حین بیرون رفتن آسیب می‌بینند، بر آموزش‌های حین زلزله تاکید کرد و گفت: خسارت علاوه‌بر زیان مالی شامل زیان روحی می‌شود.
وی به آمادگی هلال احمر برای آموزش‌های امداد و نجات اشاره کرد و افزود: به‌دنبال کاهش آسیب پذیری در استان هستیم.
صارمی عدم وجود داروخانه هلال احمر را از بزرگ‌ترین مشکلات استان دانست و با ذکر این مطلب که در سراسر کشور داروخانه هلال احمر دایر است، اضافه کرد: تنها استانی که داروخانه هلال احمر ندارد استان لرستان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با ذکر این مطلب که ائمه جمعه استاندار بر دایر شدن داروخانه تاکید کردند، ادامه داد: در برخی استان‌ها دو داروخانه هلال احمر وجود دارد.
وی با اشاره به این‌که تا الان هیچ مجوزی برای ایجاد داروخانه هلال‌احمر داده نشده است، اضافه کرد: تعرفه داروخانه هلال‌احمر پایین‌تر از تعرفه دولتی است این در حالی‌است که تهیه داروهای بیماران خاص نیز مزیت داروخانه هلال احمر است.

انتهای پیام

captcha