بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه خراسان رضوی
کد خبر: 3776612
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه خراسان رضوی

گروه اجتماعی - ۶ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه خراسان رضوی با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از شش پروژه عمرانی در بقاع متبرکه خراسان رضوی
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با تخصیص 23 میلیارد و 200 میلیون ریال 6 پروژه عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان های نیشابور، گناباد، سبزوار و طرقبه شاندیز اجرا شد.

3 پروژه عمرانی در بقاع متبرکه امامزادگان عین علی و زین علی(ع) و امام زاده محمد محروق(ع) نیشابور با هزینه 4 میلیارد ریال انجام شد که این پروژه های عمرانی شامل؛ سنگ کاری نمای بیرونی، کف ایوان ها و پله ها؛ اتمام گچ کاری سقف، تکمیل سیم کشی و سیستم صوتی در بقعه متبرکه امامزادگان زین علی و عین (ع) شهر درود و احداث و اجرای فنداسیون سرویس های بهداشتی جدید با زیربنای 143 مترمربع با 19 چشمه در بقعه متبرکه امامزاده محمد محروق(ع) بود.

همچنین پروژه بازسازی و مرمت ساختمان بقعه متبرکه خواجه علی بن منصور(ره) کاخک گناباد باهزینه 100 میلیون ریال از محل نذورات بقعه و کمک خیران شروع شد.

عملیات عمرانی آئینه کاری در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) نوده انقلاب خوشاب نیز با هزینه 600 میلیون ریال با مساعدت خیرین با پیشرفت 30 درصدی در حال انجام است که تا بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

از دیگر پروژه های عمرانی، خرید زمین جدید به مساحت 807 متر مربع باهزینه 18 میلیارد و 500 میلیون ریال با همت واقفان خیراندیش و خیرین جهت توسعه بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر (ع) شهرستان طرقبه شاندیز است که عملیات عمرانی آن شامل؛ خاک برداری، کف سازی و... در حال انجام است.

انتهای پیام

captcha