ثبت عضویت ۴۲ هزار خوزستانی در سامانه سجا
کد خبر: 3776618
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

ثبت عضویت ۴۲ هزار خوزستانی در سامانه سجا

گروه اجتماعی ـ حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه ۶۶ برنامه فرهنگی و هنری در سطح کانون‌های مساجد به مناسبت دهه فجر پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲ هزار نفر از اعضای کانون‌ها در سامانه سجا (سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد) عضویت خود را ثبت کرده‌اند.

برنامه‌ کانون‌های مساجد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب/ثبت عضویت 42 هزار خوزستانی در سامانه سجا

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته مساجد دهه فجر، با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط مثل شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی اوقاف، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، رئیس بسیج محلات، قائم مقام ستاد اقامه نماز و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه 66 برنامه فرهنگی - هنری در سطح کانون‌های مساجد استان پیش‌بینی شده است؛ افزود: جشنواره‌های نقاشی و روزنامه‌دیواری، نشست‌های بصیرتی انقلاب اسلامی، جشنواره‌های ورزشی، شب شعر و خاطره‌گویی، محافل انس با قرآن، جشن‌های نور و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از جمله این برنامه‌ها است.

همت‌پور ادامه داد: برگزاری همایش انقلاب اسلامی به روایت هنر با حضور هنرمندان استان در دزفول، تهیه نماهنگی از 25 سال فعالیت‌ کانون‌های مساجد استان، افتتاح کتابخانه‌ها و کانون‌های مساجد جدیدتأسیس در دهه فجر و اهدای کتاب به کتابخانه‌های کانون‌های مساجد نیز در این دهه انجام خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه ما در استان 1100 کانون در استان داریم، گفت: در حال حاضر 42 هزار نفر از اعضای کانون‌ها در سامانه سجا(سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد) عضویت خود را ثبت کرده‌اند. همه افرادی که در مسجد فعالیت فرهنگی دارند از هفت سال به بالا می‌توانند در این سامانه عضو شوند.

همت‌پور در پایان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که از مساجد و کانون‌های مساجد دیدار داشته باشیم و با ظرفیت‌ها و کاستی‌های آنها آشنا شویم.

انتهای پیام

captcha