دشمن آرزوی جدایی حوزه از نظام اسلامی را به گور می‌برد
کد خبر: 3776958
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
حجت‌الاسلام خاتمی:

دشمن آرزوی جدایی حوزه از نظام اسلامی را به گور می‌برد

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که حماسه مردم، کمر فتنه را شکست، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که آرزوی جدایی حوزه علمیه از نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

دشمن آرزوی جدایی حوزه از نظام اسلامی را به گور خواهد برد

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران امروز، 9 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت 9 دی در مدرسه فیضیه قم با اشاره به ویژگی حماسه نهم دی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های این حماسه بصیرت بود، برخی در این کشور از بصیرت می‌ترسند، ملت ایران با بصیرت به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: ملت ایران در هشت ماهه فتنه سال 88 همچون دوران انقلاب اسلامی بصیرت داشتند، در آن زمان دو اردوگاه وجود داشت و رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر اسرائیل از سران فتنه حمایت کردند، در آن دوران تمام دشمنان انقلاب اسلامی به میدان آمدند تا نظام ولایی را به زمین بزنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: حماسه نهم دی قابل تشبیه به حرکت مردم انقلابی در عاشورای سال 57 است و حماسه مردم کمر فتنه را شکست.

‌خاتمی با اشاره به انقلابی بودن حوزه علمیه قم اظهار کرد: حوزه علمیه قم آگاهی دارد لذا حوزه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی همراه با امام خمینی(ره) نقش زیادی داشت؛ طلاب امروز با شرکت در مراسم بزرگداشت نهم دی نشان دادند که انقلابی بودند، انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که آرزوی جدایی حوزه علمیه قم از نظام اسلامی را به گور خواهند برد، فتنه‌گران بدانند که آفرینندگان حماسه نهم دی در صحنه هستند و می‌توانند دوباره حماسه‌های نهم دی را تکرار کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: صبر، مقاومت و تقوا توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد، ملت ایران ملتی است که دشمنان را خسته کرده است، اما خود خسته نمی‌شود. امروز با وجودی که ملت ایران از مشکل گرانی رنج می‌برد، اما برای بزرگداشت حماسه نهم دی به صحنه آمدند، بخشی از گرانی‌ها به‌دلیل توطئه‌های دشمنان است که هزینه حفظ استقلال است.

وی در پایان با اشاره به یکی دیگر از ویژگی‌های حماسه نهم دی که عشق به امام حسین(ع) است، گفت: فتنه‌گران در روز عاشورای سال 88 به عزاداران حسینی حمله کردند و مردم به عشق اباعبدالله الحسین(ع) در حماسه نهم دی حاضر شدند.

انتهای پیام

captcha