پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان کردستانی
کد خبر: 3777046
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان کردستانی

گروه اجتماعی- مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کردستان گفت: 20 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان کردستان در ۹ ماهه امسال به نیازمندان پرداخت‌شده است.

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان کردستانی

فردین قیصری، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی ایجاد این صندوق ترویج قرض‌الحسنه و بانکداری اسلامی است، اظهار کرد: این صندوق توسط کمیته امداد و با هدف کمک به نیازمندان از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تأسیس‌شده است.
وی بابیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد به مددجویان و نیازمندان در سرفصل‌های اشتغال و خودکفایی، حمایت و مسکن پرداخت می‌شود، افزود: در ۹ ماهه امسال ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق این صندوق پرداخت‌ شده است.
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کردستان عنوان کرد: هشت میلیارد تومان از این تسهیلات برای اشتغال و خودکفایی، ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات حمایتی و کارگشایی، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای ساخت و خرید مسکن شهری، ۷۰ میلیون تومان برای مسکن روستایی و ۱۳۰ میلیون تومان نیز برای ودیعه مسکن مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت ‌شده است.
وی با بیان اینکه تعداد کل وام‌های پرداختی در ۹ ماهه امسال سه هزار و ۷۵۵ مورد بوده است، خاطرنشان کرد: ۴۳۳ مورد از این تسهیلات اشتغال و خودکفایی، ۲۴۲ مورد در بخش مسکن و سه هزار و ۸۰ مورد در بخش حمایت و کارگشایی بوده است.
انتهای پیام

captcha