مردم بصیر ایران ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت
کد خبر: 3777087
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

مردم بصیر ایران ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مردم بصیر ایران هرگز ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت و تا آخرین نفس در حفاظت از انقلاب اسلامی مجاهدت خواهند کرد.

مواجه شدن نظام با توطئه‌های بین‌المللی از پیامدهای فتنه ۸۸ بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز عصر روز گذشته، نهم دی ماه در همایش بزرگداشت نهم دی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) گفت: در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران روزهای مهم و به یادماندنی بسیاری ثبت شده است که یوم‌الله ۹ دی یکی از این روزهاست که توسط ملت قهرمان ایران خلق شد.

وی افزود: دامنه نفوذ جمهوری اسلامی با انتخابات سال ۸۸ و مشارکت بی‌سابقه ۴۰ میلیونی مردم در آن در جهان بیشتر شده بود اما وقایع شوم و تلخ فتنه، کشورمان را با مشکلات امنیتی و اقتصادی زیادی درگیر کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: مواجه شدن نظام جمهوری اسلامی با توطئه‌های بین‌المللی و افزایش تحریم‌های ظالمانه دشمنان از پیامدهای فتنه ۸۸ بود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: سرویس‌های اطلاعاتی استکبار و پیاده نظام دشمنان قسم خورده انقلاب مخصوصاً آمریکای جهانخوار این فتنه را طراحی و متاسفانه خواص بی بصیرت آگاهانه یا ناآگاهانه و یا از روی خیانت جدول توطئه های دشمن را تکمیل کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بصیر ایران هرگز ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت و تا آخرین نفس در حفاظت از انقلاب اسلامی مجاهدت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ نکات بسیار مهمی وجود دارد که همواره باید مدنظر قرار گیرد، چراکه بازخوانی و تحلیل ابعاد و اهداف فتنه در فرصت‌های مختلف ضروری به نظر می‌رسد و فراموشی متعاقب آن باعث تحمیل توطئه‌های علیه کشور دیگر می‌شود.

انتهای پیام

captcha