جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر
کد خبر: 3777099
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور استادان، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری شب گذشته، نهم دی‌ماه، در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این جلسه نورانی محمدجواد اعلمی، استاد و پیشکسوت قرآنی، با رسیدن به آیات جهادی سوره مبارکه انفال و توبه به رشادت‌های بی‌نظیر رزمندگان دفاع مقدس در عملیات کربلای 4 و 5 اشاره کرد و افزود: علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات عدیده‌ای که این عملیات داشت، اما نتایج خوبی برایمان به همراه داشت که از جمله آن‌ها تضعیف موقعیت سیاسی و نظامی عراق بود.
وی همچنین در ادامه بیان کرد: در قرآن از بعضی جنگ‌های پیامبر(ص) صریحاً نام برده شده و برخی را بدون ذکر نام بیان می‌کند که از شأن نزول‌ها و بیان مفسران می‌فهمیم که مربوط به کدام یک از جنگ‌های پیامبر است.
اجرای برنامه حفظ مصطفی خاکساری، حافظ کل قرآن و نفر اول مسابقات دانشجویی کشور در رشته قرائت، از دیگر برنامه‌های این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی بود که بعد از پاسخگویی به سؤالات حفظ، آیاتی از دنباله درس سوره مبارکه توبه را تلاوت کرد که با استقبال پرشور حاضران در مجلس روبه‌رو شد.
در پایان نیز جواد سلیمانی، قاری بین‌المللی، با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه لقمان و سوره مبارکه کوثر فضای مجلس قرآنی را آکنده از معنویت کرد که تلاوت صوتی و تصویری ایشان در کانال تلگرامی جلسه قرآن اهل بیت(ع) به نشانی @ahlolbayt88 بارگذاری شده است.
در این مراسم معنوی همچنین علیرضا فاضلی، علیرضا زارع، حسن اردلان و قاریان نوجوان یوسف خاکساری و سیدمحمد محمدی از دیگر قاریان ممتازی بودند که به تلاوت قرآن پرداختند و دعای ختم قرآن را مهرداد نظامی، مدرس تخصصی صوت و لحن قرآن، قرائت کرد.
یادآور می‌شود جلسه آینده و طبق روال هر ماه، چهارمین محفل از سلسله محافل قرآنی طنین نور با مشارکت جلسات قرآن اهل بیت(ع)، جوادالائمه(ع) و مؤسسه قرآنی صراط و به میزبانی جلسه پیروان قرآن و عترت و با حضور قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری و مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی در مشهد، نبش فرامرز عباسی 49، از ساعت 19 الی 22 برگزار می‌شود.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۰
0
0
خسته نباشید واقعا جلسه خوب و پر باری بود. خدا شما را در پناه قرآن مصون و محفوظ بدارد
captcha