«سوت پایان» منتشر شد
کد خبر: 3777120
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

«سوت پایان» منتشر شد

گروه فرهنگی - مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد از خلق پوستر «سوت پایان» اثر امید کُردی هنرمند یزدی به مناسبت 9 دی خبر داد.

پوستر «سوت پایان» اثر هنرمند یزدی منتشر شد

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از حوزه هنری، حسین دشتی اردکانی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد اظهار کرد: امید کُردی از هنرمندان جوان و فعال عرصه گرافیک استان است که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی نهم دی‌ماه، پوستر «سوت پایان» با عنوان (9 دی، سوت پایان بازی فتنه) خلق کرده است.
دشتی اردکانی افزود: این اثر با تکنیک فتو مونتاژ در ابعاد 50 در 70 سانتی‌متر تولید شده و در ابعاد مختلف نیز قابل چاپ و انتشار است.
وی ادامه داد: موضوع بصیرت، حمایت از حریم ولایت و تأثیر حماسه 9دی در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران، دستمایه تولید این اثر قرار گرفته است.
دشتی افزود: پوستر «سوت پایان» در فضای مجازی از جمله در سایت حوزه هنری یزد در دسترس علاقه‌مندان است.
یادآور می شود امید کُردی متولد 1374 در یزد دارای مدرک کارشناسی حسابداری، از 4 سال پیش فعالیت در عرصه گرافیک را آغاز نموده و تاکنون آثار متنوعی را خلق کرده است.
این هنرمند سال 96 با اثر «شرم نوبل» موفق به کسب رتبه اول نمایشگاه بین‌المللی پوستر «نسل‌کشی مذهبی در میانمار» شده بود. وی هم اکنون آثاری را با موضوع 40 سالگی انقلاب اسلامی در دست تولید دارد.

انتهای پیام

captcha