شرکت 200 نخبه حوزه و دانشگاه در دوره تخصصی غدیرشناسی
کد خبر: 3777185
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

شرکت 200 نخبه حوزه و دانشگاه در دوره تخصصی غدیرشناسی

گروه جامعه ــ سومین کارگاه تخصصی تربیت مربی غدیرشناسی با حضور 200 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ سومین کارگاه تربیت مربی تخصصی «غدیر شناسی» یازدهم تا چهاردهم دی ماه به به میزبانی بنیاد بین‌المللی غدیر در محل مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) شهر قم برگزار می‌شود. 

مراسم افتتاحیۀ این دوره تخصصی فردا، سه شنبه 11 دی ماه با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، آیت‌الله حسینی قزوینی، مسئولان بنیاد بین‌المللی غدیر و 200 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی این دوره آغاز به کار می‌کند.

در همین خصوص ظریف‌منش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر اعلام کرد: فراهم آوردن تمهیدات لازم برای گسترش آموزه‌های ولایت و امامت از سیاست‌های اصلی این بنیاد است و در سال جاری با همکاری موسسۀ پژوهشی ولیعصر(عج) و همت دبیران اجرایی غدیر در مراکز استان‌ها سومین کارگاه تخصصی غدیر شناسی با حضور اساتید مجرب و مطرح کشوری همچون حضرت آیت‌الله حسینی قزوینی درقم برگزار می‌شود.  

وی شرکت کنندگان این دوره را نخبگان و طلاب سطوح مختلف حوزه اعلام و اظهار کرد: این افراد که بیش از 200 نفر هستند، طی فرآیندی از سوی دفاتر نمایندگی‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در مراکز استان‌ها به این دوره معرفی شده‌اند و به مدت چهار روز این دورۀ تخصصی را می گذرانند . 

شرکت 200 نخبه حوزه و دانشگاه در دوره تخصصی غدیرشناسی

انتهای پیام 

captcha