‌بُعد نرم‌افزاری دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3777360
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

‌بُعد نرم‌افزاری دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان مرکز فرهنگی دفاع مقدس را تداعی‌کننده ایثار و مقاومت رزمندگان دانست و گفت: آن‌چه مهم است توجه به بُعد نرم‌افزاری دفاع مقدس است.

توجه به بُعد نرم‌افزاری دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌‎آباد امروز، دهم دی‌ماه در جریان بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و با زحمات دست‌اندرکاران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امسال فاز اول این پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به این‌که دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و جامعه ما نیازمند سرمایه عظیم دفاع مقدس است، ادامه داد: دفاع مقدس سرمایه عظیمی است که جامعه را به سمت سعادت سوق می‌دهد.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که آثار عملی و قلمی شهیدان به‌عنوان اسوه‌های هدایت به جامعه منتقل شود، ادامه داد: این مرکز بیانگر جلوه‌هایی از ایثار و مقاومت لرستان در دفاع مقدس است.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس؛ تداعی‌کننده ایثار و مقاومت
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که نشان دادن رشادت‌ها و آثار عملی و قلمی شهدا مایه افتخار است، افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مرکز گویای افتخارات لرستان و تداعی‌کننده ایثار و مقاومت است.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که آن‌چه انتظار است این است که مسئولان نسبت به بهره‌برداری این پروژه ملی لرستان اهتمام داشته باشند، ادامه داد: آن‌چه لازم است قسمت نرم‌افزاری این مرکز است لذا زوایای پنهان دفاع مقدس زیبایی‌های آن در این مرکز نشان داده شود.
وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت متخصصان بخش دینی هنری و نظامی برای کارهای نرم‌افزاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: از تلاش‌های مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در راستای پیشرفت پروژه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

captcha