پیشنهاد زائری به جوانان برای حضور در نمازجمعه این هفته
کد خبر: 3777376
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

پیشنهاد زائری به جوانان برای حضور در نمازجمعه این هفته

گروه شبکه اجتماعی ــ حجت‌الاسلام زائری در پی انتصاب حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، به امامت جمعه موقت تهران، در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «مدت‌ها بود حسرت حضور در نماز جمعه را داشتم».

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین زائری، کارشناس دینی و فرهنگی کشورمان، در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکس‌هایی را از حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به مناسبت انتصاب وی به امامت جمعه موقت تهران منتشر کرد و نوشت: «مدت‌ها بود حسرت حضور در نماز جمعه را داشتم! دلم تنگ شده بود برای آن فضای شورانگيز و شوق‌آفرين سال‌های دور! حالم بد می‌شد از اين نماز جمعه رسمی و تشريفاتی پيرمردی و دلم تنگ شده بود برای آن نماز جمعه كه گرمای حال و هوای جوان‌ها را داشته باشد!»

خبر انتصاب استاد فرزانه و دانشمند اخلاقي نازنين حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين حاج علي اكبری (و به اعتقاد من آيت‌الله‌تر از خيلي مدعيان) به امامت جمعه تهران، خوش‌ترين خبر اين روزهای تلخ و تيره بود. اين هفته می‌توانم بعد از مدت‌ها به نماز جمعه بروم! (و به همه دوستان جوان پيشنهاد می‌كنم با حضور گسترده خودشان در نماز جمعه اين هفته نشان بدهند كه انتخاب درست و صحيح امام جمعه می‌تواند نتيجه‌بخش باشد و نشان بدهند كه مشكل مردم با اصل نماز جمعه نيست بلكه با رفتار و گفتار سياسی و جناحی امامان جمعه مشكل داريم).

و كاش ايشان قبل از جمعه همين هفته دستور جمع كردن آن ميله‌های منحوس آهنی را هم بدهند كه اين فاصله‌گذاری طبقاتی زشت هم از نماز جمعه تهران رخت بربندد و اندكي - اقلا به ظاهر - رايحه برادری و برابری نماز جمعه‌های اول انقلاب استشمام شود!

حجت‌الاسلام زائری در این پست با عنوان «بعدالتحرير» نوشت: بين خودمان بماند؛ از ته دل اميدوارم آقای حاجي روزی مثل بقيه نشود و اين آخرين اميد باقيمانده را برای امثال من نقش بر آب نكند.

انتهای پیام

captcha