انقلاب اسلامی ایران تنها صادرکننده ایده مقاومت است
کد خبر: 3777456
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

انقلاب اسلامی ایران تنها صادرکننده ایده مقاومت است

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها صادرکننده ایده مقاومت و نجات‌بخش بشریت در جهان است.

انقلاب اسلامی ایران تنها صادرکننده ایده مقاومت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل‌ روز گذشته، ۱۰ دی‌ماه‌ در جمع دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها صادرکننده ایده مقاومت و نجات‌بخش بشریت در جهان مطرح است و معرفت و بصیرت توانسته به این مملکت اسلامی این مهم را بیفزاید.
وی بیان کرد: آمریکا در طول برهه‌های مختلف به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته است و مهم‌ترین دلیل آمریکا برای ادامه این جنگ روانی اندیشه ضداستکباری و سرکوب‌کننده فراگیر و جهانی نام مقدس انقلاب اسلامی است که کل دنیا را زیر و رو کرده و به چالش و بحرانی بزرگ برای ضدانقلابی‌ها و ضداسلامی‌ها شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان با اعمال انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها به‌دنبال تحمیل خواسته‌ها و اهداف شوم خود هستند و با ترور شخصیت‌ها، جنگ روانی و فرهنگی و اقتصادی درصدد دستیابی به اهداف شوم خود هستند.
فیاضی اظهار کرد: نیاز به بستر‌های محکم فرهنگی داریم تا بتوانیم نظام یکپارچه ملت ایران را زیر بیرق و پرچم ولایت دربیاوریم و با اندیشه و تفکر ناب اسلامی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را با ناامیدی مواجه کنیم که در این زمینه رسالت فرهنگیان بسیار خطیر و حساس است.
وی تصریح کرد: باید با معرفت‌شناسی راه درست را از نادرست تشخیص دهیم و راه ضلالت و گمراهی را از راه سعادت و موفقیت جدا کنیم و در این زمینه برنامه‌هایی با محوریت بصیرت‌افزایی یک نیاز اساسی در جامعه است تا بتوانیم علم و عقل را در جامعه به حد اعلی برسانیم و بی‌گدار به آب نزنیم.
فیاضی از انجام عملیات اتاق فکر آمریکا خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی توطئه‌ها بر ضد ملت ایران توسط آمریکا و سردمداران همچنان ادامه دارد و این اتاق فکر بر روی تک تک اقدامات و برنامه‌های ما بررسی و تحلیل انجام می‌دهد تا بتواند حمله خود را نهایی کرده و به اهداف شوم خود دست یابد.
وی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی نیز گفت: این حماسه عظیم با حضور گسترده مردم هر سال تکرار می‌شود تا به دشمنان یادآوری کنیم که هیچ گاه پشتیبانان نظام مقدس اسلامی از صحنه خارج نمی‌شوند و برای هر قدم دشمنان مشت‌های گره زده خود را به عنوان پاسخ عرضه می‌کنند.
انتهای پیام

captcha