راه‌اندازی مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر در سمنان
کد خبر: 3777526
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

راه‌اندازی مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر در سمنان

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان سمنان از راه‌اندازی اولین مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر در استان در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی اولین مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، بهزاد بهرامی‌نسب، رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان سمنان عصر روز گذشته، 10 دی در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی اولین مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر در استان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز در صورت پذیرش دانشجو و فراهم شدن مقدمات از ترم بهمن‌ماه امسال در سمنان آغاز به‌کار می‌کند.

بهرامی‌نسب با بیان اینکه خلأ نبود رشته‌های هنری در استان احساس می‌شود، متذکر شد: دانشگاه علمی ـ کاربردی استان سمنان به‌دنبال این است که با راه‌اندازی یک مرکز دانشگاهی این خلأ مشهود را در استان پر کند که در این راستا سینما، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، هنرهای تجسمی، موسیقی و ... از جمله رشته‌هایی است که در صورت وجود دانشجو در این مرکز علمی ـ کاربردی ارائه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان سمنان با بیان اینکه مخاطبان و دانشجویان زیادی در تهران و دیگر شهرهای بزرگ از رشته‌های هنری استقبال می‌کنند، متذکر شد: امیدواریم با اسقبال داوطلبان به این رشته‌ها شاهد راه‌اندازی این دانشگاه در سمنان باشیم.

بهرامی‌نسب در خصوص خلأ به‌وجود آمده ناشی از عدم فعالیت و جذب دانشجو از سوی این مراکز دولتی یادآور شد: خلأ ناشی از عدم فعالیت این مراکز به‌‌وسیله مراکز علمی ـ کاربردی عمومی همچون علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی و شهرداری و...و یا مراکز خصوصی مشابه پر می‌شود و در صورت نیاز مراکز دیگری همچون مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر نیز جایگزین خواهد شد.

به گفته وی، چهار مرکز علمی ـ کاربردی وابسته به جهادکشاورزی، دو مرکز دانشگاهی وابسته به فنی و حرفه‌ای، دو مرکز وابسته به بهزیستی، یک مرکز مرکز علمی ـ کاربردی وابسته به هلال احمر استان و...که عمدتاً از مراکز خوب و دارای امکانات و زیرساخت‌های آموزشی مناسب بودند، از جمله مراکزی هستند که مشمول بخش‌نامه تعطیلی مراکز علمی ـ کاربردی دستگاه‌های دولتی شده‌اند.

انتهای پیام

captcha