لزوم افزایش تولید محتوای معنوی در فضای مجازی
کد خبر: 3777775
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

لزوم افزایش تولید محتوای معنوی در فضای مجازی

گروه فعالیت های قرآنی - دبیر شورای عالی اقامه نماز دستگاه‌های استانی اطلاعات و فناوری آذربایجان غربی بر لزوم افزایش تولید محتوای معنوی در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: مسابقه تولید محتوای معنوی با محوریت نماز در فضای مجازی، با هدف گسترش فعالیت‌ها در این حوزه برگزار می‌شود.

لزوم افزایش تولید محتوای معنوی در فضای مجازی

علی عزت‌الله‌زاده، دبیر شورای عالی اقامه نماز دستگاه‌های استانی اطلاعات و فناوری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با بیان اینکه اولین دوره مسابقه تولید محتوای معنوی با محوریت نماز در فضای مجازی سال گذشته با ارسال ۵۰ اثر برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، آثار خوبی در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اهداف این مسابقات بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه فضای مجازی بسیار گسترده بوده و بخصوص میان جوانان بسیار مورد استقبال است، در راستای توسعه و ترویج نماز در حوزه فضای مجازی، اقدام به برگزاری این مسابقات کردیم.
عزت‌الله‌زاده ادامه داد: با توجه به شناسایی پتانسل‌های استان در زمینه فضای مجازی، ۳۲۰ تیم در استان شناسایی شدند که بیشتر در رابطه با بازی‌های مجازی و انیمیشین‌سازی فعالیت دارند که برای شرکت در این دوره از مسابقات ترغیب شده‌اند تا در حوزه نماز نیز به تولید محتوا بپردازند.
وی افزود: محورهای تولید محتوا در فضای مجازی، ایجاد وب‌سایت و وبلاگ، اینفوگرافی نماز، پادکست، عضویت مخاطبان برنامه‌ها در کانال قرار ۱۷، نرم‌افزارهای تلفن همراه (بازی، اپلیکیشن‌های کاربردی)، طرح‌های گرافیکی (تصویر، گیف)، کلیپ‌های کوتاه نماز (پویانمایی، موشن‌گرافیک، رئال) و بخش تخصصی شامل کدنویسی قالب سایت و وبلاگ است.
دبیر شورای عالی اقامه نماز دستگاه‌های استانی اطلاعات و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۶ دی‌ماه سال جاری تمدید شده بود، تصریح کرد: با توجه به کمبود آثار در فضای مجازی در حوزه مذهبی، امید است این مسابقات انگیزه‌ای برای فعالان در این زمینه باشد، تا تولیدات خود را به سمت این مسئله مهم سوق دهند.
انتهای پیام

captcha