برنامه‌های دهه فجر با محوریت قرآن برگزار شود
کد خبر: 3777956
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

برنامه‌های دهه فجر با محوریت قرآن برگزار شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر استان با محوریت قرآن و توسط مردم برگزار شود، گفت: برنامه‌های قرآنی ستاد دهه فجر ساماندهی شود.

برنامه‌های دهه فجر ، با محوریت قرآن برگزار شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، صبح امروز 12 دی در چهارمین جلسه کمیته قرآن ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه باید با تلاش گروهی، برنامه‌های قرآنی ستاد دهه فجر استان سمنان ساماندهی شود یادآور شد: ما باید مردم، قرآن و مساجد را محور برنامه‌ها قرار دهیم چراکه انقلاب ما بر اساس تعالیم قرآنی به دست مردم و از مساجد آغاز شد.

شکری ادامه داد: برنامه‌های مردم محور و قرآنی در دهه فجر سال جاری باید بیشتر بنامه‌ریزی شود که در این راستا تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط با ستاد دهه فجرباید مدنظر باشد و باید برای حضور پرشور مردم در مراسم دهه فجر برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: مبلغان اعزامی در ایام دهه فجر نیز باید به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینهٔ‌های مختلف به‌خصوص درزمینهٔ دینی، معنوی و مذهبی بپردازند تا برکات انقلاب برای نسل جوان جامعه بیش‌ازپیش نمایان شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، نیز با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در کنار برنامه‌های دهه فجر، باید دستاوردهای نظام اسلامی را نیز برای مردم بیان کنند، افزود: برگزاری محافل و جلسات قرآنی، تلاوت، طرح‌های قرآنی و ... در زمره برنامه‌های قرآنی ستاد دهه فجر در استان سمنان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم برای برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: در سال جاری به دلیل تقارن با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی،  و در برهه حساس کنونی باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های اربعین انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام

captcha