تعدد صدور مجوز؛ عامل موازی‌کاری مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3778116
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

تعدد صدور مجوز؛ عامل موازی‌کاری مؤسسات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر عامل موسسه گلشن هدایت یزد گفت: اگر مسئولان به موسسات کمک مالی نمی‌کنند، حداقل کوچه به کوچه به موسسات مجوز ندهند، چون این موضوع باعث می‌شود موسسات در یک محل موازی کاری داشته باشند و مردم دچار سردرگمی برای شرکت در کلاس‌ها شوند.

تعدد در صدور مجوز باعث موازی کاری می‌شود

سعید زارع، مدیر عامل موسسه فرهنگی- قرآنی گلشن هدایت یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: غرفه توانمندی ها و محصولات خانگی بانوان در موسسه برپا شده و علاقمندان می توانند برای خرید مراجعه کنند.
زارع ضمن اشاره به برنامه های ویژه موسسه از جمله آموزش تخصصی حفظ جزء 30 قرآن کریم برای همه سنین گفت: آموزش روخوانی، روانخوانی و مفاهیم قرآن کریم به روش استاد فاضلی در موسسه برگزار می شود.
مدیر عامل موسسه فرهنگی- قرآنی گلشن هدایت یزد بیان کرد: این موسسه مهد قرآنی نیز دارد که در آن به کودکان 3 تا 6 سال مهارت زندگی و سبک زندگی اسلامی آموزش داده می شود.
وی آموزش روخوانی و روان خوانی، قرائت و ترتیل قرآن کریم و آموزش صوت و لحن به بانوان و آقایان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: در این موسسه نهضت سواد آموزی ویژه همه اقشار و برای اتباع خارجی نیز برقرار است.
زارع افزود: کلاس های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه نیز یک روز در هفته به صورت رایگان برگزار می شود و مربی دوره خانم سالاری هستند که به صورت جذاب و دلنشین مفاهیم را برای علاقه مندان به این دو کتاب ارزشمند بیان می کنند.
وی ادامه داد: در موسسه باشگاه کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان داریم و به این بهانه هفته ای یکبار برنامه قصه گویی، قصه خوانی، شیوه های مطالعه و مراجعه به کتاب های مرجع را داریم.
مدیر عامل موسسه فرهنگی- قرآنی گلشن هدایت یزد گفت: دوره پیشرفته روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با رویکرد روانشناختی توسط استاد میرتقی برگزار شده و درصدد هستیم در سال آینده نیز مجددا این دوره را برگزار کنیم.
زارع افزود: حدودا 200 نقر قرآن آموز در کلاس های موسسه شرکت می کنند و در طول سال میانگین 500 نفر در دوره ها و کلاس های موسسه حضور دارند.
وی ادامه داد: موسسه مجری طرح مترجمی قرآن زیر نظر استاد سید علی حسینی است که علاقه مندان می توانند به صورت 6 ترم حضوری، 6 ترم غیر حضوری و به صورت مجازی از پایه تمام قواعد و لغات قرآن را آموزش ببینند و مسلط به ترجمه شوند.
زارع با اشاره به اینکه در این دوره شرکت کنندگان براساس طرح سیدعلی حسینی یزدی که روشی نوین در آموزش ترجمه قرآن است، تحت تعلیم قرار می گیرند، اظهار کرد: این دوره به صورت ترمی و فصلی برگزار می شود.
زارع گفت: برنامه هایی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در موسسه برگزار می شود متنوع هستند که مسابقات نقاشی ویژه کودکان و کتابخوانی از آن جمله است.
وی گفت: برنامه دیگر دهه فجر برپایی غرفه محصولات خانگی است که در آن بانوان به مدت یک هفته در یکی از مساجد محصولات خود را عرضه می کنند و سبب معرفی افراد توانمند می شود و مردم می توانند محصولات مورد نیاز خود را بعدا نیز از بانوان هنرمند خریدار نمایند.
مدیر عامل موسسه فرهنگی- قرآنی گلشن هدایت یزد اظهار کرد: در این دهه انواع مسابقات ورزشی از جمله دارت، طناب زنی و... ویژه جوانان داریم که با حضور یکی از مسئولان ورزشی استان برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: اگر مسئولان به موسسات کمک مالی نمی کنند حداقل کوچه به کوچه به موسسات مجوز ندهند، چون این سبب می شود موسسات در یک محل موازی کاری داشته باشند و مردم دچار سردرگمی برای شرکت در کلاس ها شوند.
یادآور می شود علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۸۲۰۳۱۴۹-۰۳۵ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری در ساعات اداری به نشانی مؤسسه فرهنگی ـ قرآن و عترت گلشن هدایت یزد واقع در قاسم آباد، بلوار فردوسی، خیابان فروغ، کوچه طالقانی مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha