امنیت کشور را مدیون رشادت شهدا هستیم
کد خبر: 3778138
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

امنیت کشور را مدیون رشادت شهدا هستیم

گروه اجتماعی- شهردار تبریز با تاکید بر این‌که امنیت امروز کشور را مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده معظم شهدا هستیم، گفت: همه مدیران شهرداری باید بدانند که امنیت کشور و هر آنچه که امروز داریم را مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم.

امنیت کشور را مدیون رشادت شهدا هستیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز، امروز در دیدار با خانواده شهیدان نوحه خوان، با تاکید بر این‌که امنیت امروز کشور را مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده معظم شهدا هستیم، گفت: همه مدیران شهرداری باید بدانند که امنیت کشور و هر آنچه که امروز داریم را مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم.

وی با بیان این‌که پس از 40 سال از پیروزی انقلاب، آرمان‌های ما تغییر نکرده است، گفت: تمایز انقلاب اسلامی ما با تمام انقلاب های جهان این است که امروز پس از 40 سال هنوز بر سر آرمان‌های اول انقلاب هستیم.

شهین باهر افزود: حضور خانواده شهدا یکی از مهمترین عواملی است که باعث شده آرمان‌های انقلاب تغییر نکند و بر سر همان اصول بمانیم.

شهردار تبریز با اشاره به وضعیت امنیت در کشورهای اطراف گفت: از ابتدای انقلاب در برابر مستکبرین جهان ایستاده و از این امنیت بالا برخورداریم؛ در حالی‌که کشورهای اطراف ما با همان کشورها هم پیمان هستند و وضعیتشان را همه مشاهده می کنند.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا برای ما تلنگری است تا به خودمان یادآوری کنیم شهدای ما بدون چشم داشت جانشان را تقدیم انقلاب کرده اند؛ در حالی‌که ما امروز نهایتا دو ساعت بیشتر کار می کنیم.

انتهای پیام

captcha