ایده‌های نو در حیطه فرهنگی نیازمند بسترسازی است
کد خبر: 3778161
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

ایده‌های نو در حیطه فرهنگی نیازمند بسترسازی است

گروه اجتماعی- استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علمی کاربردی واحد کرمانشاه گفت: باید برای توسعه فرهنگی بسترساز ایده‌های نو باشیم.

ایده‌های نو در حیطه فرهنگی نیازمند بسترسازی است

حجت محمودی، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علمی کاربردی واحد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: برای توسعه فرهنگی در جامعه نیازمند به ایده‌های نو و بسترسازی در این رابطه هستیم.
وی افزود: یکی از اولویت‌های سازمان‌های فرهنگی انجام کار فرهنگی است و یکی از کارهای مهم فرهنگی ترویج سبک زندگی است و این خود نیازمند بسترسازی و ایده‌پردازی است.
استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علمی کاربردی واحد کرمانشاه به ترویج سبک زندگی اسلامی نیز اشاره و اظهار کرد: لازم است در هر استانی برای این امر بستر تبدیل ایده‌های نو فرهنگی ایجاد شود.
محمودی تصریح کرد: نهادهای فرهنگی با ساماندهی و توانمندسازی در حیطه یاد شده می‌توانند در مسیر ایجاد برنامه‌های جذاب فرهنگی زمینه‌سازی کنند.
وی افزود: فعالین تأثیرگذار این حیطه باید به صورت تخصصی و ریشه‌ای آموزش ببینند و به‌دنبال آن برای تأثیرگذاری در جامعه تلاش کنند.
استاد جامعه‌‌شناسی دانشگاه علمی کاربردی واحد کرمانشاه با تأکید بر ایده‌پردازی در حیطه فرهنگی، گفت: برخی ایده‌پردازی‌های فرهنگی می‌توانند در حل یک معضل فرهنگی مؤثر باشند.
محمودی در پایان تصریح کرد: با آغوش باز باید پذیرای ایده‌های نو در زمینه فرهنگی باشیم.
انتهای پیام

captcha