ثبت 3 وقف جدید به ارزش بیش از 2.5 میلیارد ریال در طرقبه شاندیز
کد خبر: 3778213
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

ثبت 3 وقف جدید به ارزش بیش از 2.5 میلیارد ریال در طرقبه شاندیز

گروه فرهنگی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز از ثبت 3 وقف جدید به ارزش 2 میلیارد و 630 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ثبت 3 وقف جدید به ارزش بیش از 2.5 میلیارد ریال در طرقبه شاندیزبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی حجت الاسلام حبیب صادقی بیان کرد: واقفان خیراندیش شهرستان طرقبه و شاندیز 3 وقف جدید با نیت ساخت مسجد، درمانگاه، دارالقرآن وتعزیه داری سیدالشهدا(ع) را در این شهرستان به ثبت رساندند.

وی اظهار کرد: واقف خیراندیش غلامحسین حمیدی 500 متر مربع زمین واقع در بخش شاندیز به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال را با نیت ساخت مسجد و درمانگاه وقف کرد.

صادقی تصریح کرد: خانم آغا حافظ نژاد، از بانوان نیک اندیش نیز باغی به مساحت 300 متر مربع در روستای خانرود بخش شاندیز را با نیت صرف و خرج مجالس تعزیه داری سیدالشهدا(ع) در حسینیه میرصالح خانرود وقف کرد که ارزش این وقف 600 میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: قلیچ زاده مشهدی یکی دیگر از خیران نیک اندیش نیز زمینی از اراضی شاندیز بخش شاهیده به مساحت 350 متر مربع را که ارزش آن 870 میلیون ریال است، با نیت ساخت مسجد و دارالقرآن وقف کرد. با ثبت این 3 وقف جدید، از ابتدای سال جاری تاکنون 6 وقف توسط واقفان خیراندیش در شهرستان طرقبه شاندیز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

captcha