ترویج روحیه مقاومت و جهاد؛ از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3778326
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

ترویج روحیه مقاومت و جهاد؛ از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مردم بسیاری از کشورهای جهان، انقلاب مردم ایران را به‌عنوان الگوی خود می‌دانند گفت: ترویح روحیه مقاومت و جهاد در بین کشورهای مختلف از دستاوردهای معنوی انقلاب محسوب می‌شود .

ترویج روحیه مقاومت و جهاد؛ ار دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز14 دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه این شهر با بیان اینکه امروز مردم بسیاری از کشورهای جهان، انقلاب مردم ایران را به‌عنوان الگوی خود می‌دانند و با پیروی از درس مقاومت در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کنند و این‌یکی دیگر از دستاوردهای معنوی انقلاب محسوب می‌شود که شاهد انتشار روحیه مقاومت و جهاد در بین کشورهای مختلف هستیم گفت:باید علاوه بر دستاوردهای مادی، خدمات معنوی انقلاب در این چهار دهه نیز عنوان شود.

امینی  ادامه داد:علیرغم مشکلاتی که در این چهار دهه اعم از تحریم، تهدید و جنگ وجود داشت اما مسئولان عزت‌مندانه به ارائه خدمات پرداختند،  اما مشکلاتی نظیر شیوه‌های غلط بانکداری اسلامی هنوز در کشور وجود دارد لذا نباید این امور چشمان ما را بر خدمات انجام‌شده ببندد.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه آمریکا و دشمنان قسم‌خورده ایران طی این چهار دهه بارها کوشیدند تا ما را از رسیدن به اهداف خود بازدارند یاداور شد: اما با هوشیاری مردم هر بار توطئه‌های آن‌ها به شکست منجر شده و اگر همین روحیه در بین اروپائیان به‌عنوان الگو قرار گیرد آن‌ها نیز از سلطه امریکا خارج خواهند شد.

وی گفت: باید برای نسل جدید که انقلاب، امام و جنگ را ندیده این دستاوردهامطرح شود،  و امروز انقلاب ایران در عرصه‌های بین‌المللی می‌درخشد که یکی از دستاوردهای معنوی آن زنده کردن ادیان وحدانی در دنیا است.

انتهای پیام

captcha