آغاز ساخت چهل و سومین مدرسه خیرساز در ریگان
کد خبر: 3778372
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
باقری اعلام کرد:

آغاز ساخت چهل و سومین مدرسه خیرساز در ریگان

گروه اجتماعی - فرماندار ریگان گفت: تاکنون خیران در شهرستان ۳۰ مدرسه ساختند و تحویل آموزش و پرورش دادند و ساخت ۱۳ مدرسه نیز در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از فرمانداری ریگان، امین باقری، فرماندار ریگان دیروز جمعه، ۱۴ دی گفت: ساخت مدرسه خیرساز در روستای موسی‌آباد رودشور با زیربنای ۹۰ متر مربع و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیران در شهرستان ریگان آغاز شد.

وی افزود: ۶۰ دانش‌آموز این روستا در مدرسه بلوکی غیراستاندارد مشغول به تحصیل بودند که با ساخت این واحد آموزشی از مدرسه استاندارد برخوردار خواهند شد.
باقری بیان کرد: کلنگ ساخت مدرسه روستای سلطان‌آباد به زمین زده شد و ۷۰ دانش‌آموز این روستا از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
فرماندار ریگان از ساخت محوطه پنج مدرسه شهرستان ریگان خبر داد و تصریح کرد: محوطه این مدارس خاکی و غیر استاندارد بود و برای ساخت حصار و محوطه این مدارس برای هر کدام ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد.
وی اظهار کرد: تاکنون خیران در شهرستان ۳۰ مدرسه ساختند و تحویل آموزش و پرورش دادند و ساخت ۱۳ مدرسه نیز در این شهرستان آغاز شده است.
باقری تأکید کرد: هنوز در شهرستان ریگان ۷۰ واحد آموزشی غیراستاندارد وجود دارد که جان دانش‌آموزان ریگانی را تهدید می‌کند و این مدارس غیراستاندارد کپری، سنگی و آجری غیراستاندارد است.
انتهای پیام

captcha