تجلیل از استاد قرائتی در ویژه‌برنامه «درس‌هایی از قرآن»
کد خبر: 3778408
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
19 دی‌ماه برگزار می‌شود؛

تجلیل از استاد قرائتی در ویژه‌برنامه «درس‌هایی از قرآن»

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه «درس‌هایی از قرآن»، 19 دی‌ماه در تالار معلم اداره آموزش و پرورش منطقه 19 برگزار و طی مراسمی از 40 سال خدمات و ترویج فعالیت‌های قرآنی چهره ماندگار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

سعید نوروزی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ از برگزاری ویژه‌برنامه «درس‌هایی از قرآن» با حضور حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه، در آستانه سالروز ولادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(س) و جشن 40 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، چهارشنبه، 19 دی‌ماه، از ساعت 8:30 تا 11 با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در تالار معلم اداره آموزش و پرورش منطقه 19 تهران واقع در خانی‌آبادنو، خیابان بهمنیار برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این برنامه با همایش «یاوران انقلاب اسلامی» همراه است، ادامه داد: همچنین این برنامه به‌منظور بزرگداشت شهدای قیام خونین مردم قم در 19 دی‌ماه سال 1356، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثار‌گران عملیات کربلای 5، سردار شهید احمد کاظمی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه 19، بیان کرد: در این همایش از 40 سال خدمات و ترویج فعالیت‌های قرآنی چهره ماندگار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی تجلیل و قدردانی خواهد شد.
یادآور می‌شود، این مراسم به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه 19 و با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی، مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید نواب صفوی و ناحیه مقاومت بسیج ابوذر برگزار می‌شود.
علیرضا اکبری
انتهای پیام

captcha