قدردانی شورای روابط آمریکایی - اسلامی از آمازون
کد خبر: 3778492
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
در پی حذف محصولات اهانت‌آمیز به اسلام صورت گرفت؛

قدردانی شورای روابط آمریکایی - اسلامی از آمازون

گروه بین‌الملل – شورای روابط آمریکایی - اسلامی آمریکا از اقدام آمازون در توقف ارائه محصولات اهانت آمیز به اسلام قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای روابط آمریکایی - اسلامی (CAIR)؛ این شورا در بیانیه‌ای که دیروز صادر کرد از اقدام آمازون در توقف فروش چند محصول توهین‌آمیز به ارزش‌های اسلامی قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است که این شورا در چند روز اخیر، شکایات متعددی از مسلمانان درباره ارائه محصولاتی همچون پادری و برخی محصولات دیگر که بر روی آنها احادیثی از پیامبر اکرم و آیاتی از قرآن کریم به خط عربی نوشته شده بود دریافت کرد. به دنبال این امر، این شورا از آمازون درخواست کرد که فروش این محصولات را متوقف کند.

یکی از سخنگویان آمازون گفت که عرضه همه محصولاتی که این شورا به آن اشاره کرده است به علت نقض سیاست‌های فروشنده متوقف شده است.

«مسیح فولادی» مدیر شورای روابط آمریکایی اسلامی شعبه واشنگتن هم گفت: ما از آمازون به خاطر اقدام سریع در مورد این مساله سپاسگزاری می‌کنیم  و امیدواریم این امر پیامی باشد برای تولیدکنندگان چنین محصولات اهانت‌آمیزی که بدانند از اسلام‌هراسی و یا هر نوع اقدام تعصب‌آمیز دیگری سود نخواهند برد.

شورای روابط آمریکایی اسلامی، بزرگترین نهاد حمایت از حقوق مدنی مسلمانان در این کشور به شمار می‌رود. این شورا ماموریت خود را تقویت درک از اسلام، حمایت از حقوق مدنی مسلمانان، ارتقای عدالت و توانمند‌سازی مسلمانان آمریکا اعلام کرده است.
 
انتهای پیام
captcha