سومین جشنواره «جنات» در قم برگزار می‎شود
کد خبر: 3778501
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

سومین جشنواره «جنات» در قم برگزار می‎شود

گروه اجتماعی ـ مراسم اختتامیه سومین جشنواره «جنات» با موضوع «دستاورد‌های مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی» که از ۱۵ آذرماه فراخوان داده است دوم اسفند‌ماه در قم برگزار می‌شود.

سومین جشنواره «جنات» برگزار می‎شوداباذر جعفری، مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت‌و‌گو با ایکنا از قم، گفت: سومین جشنواره «جنات» با موضوع «دستاوردهای مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی»، امسال مقارن با 40امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و 1440امین سال هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه و تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر(ص) برگزار می‎شود.

وی افزود: این ایده زمینه برگزاری سومین جشنواره «جنات» را با این رویکرد ایجاد کرد تا در قالب سومین جشنواره تبلیغ نوین جنات از فعالان این عرصه درخواست کنیم که آثار خود را در حوزه چهل سالگی انقلاب برای ما ارسال کنند.

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مبلغان نوین و عموم افراد علاقه‌مند به انقلاب که تولیداتی را در عرصه فضای مجازی دارند، می‌توانند دستاوردهای علمی ـ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مشترک انقلاب نبوی با انقلاب اسلامی را در قالب آثار مختلف هنری تولید و برای این جشنواره ارسال کنند.

وی 15 آذر را آغاز این جشنواره ذکر کرد و گفت: در این مدت 5 نشست تخصصی برای تولید محتوا در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی‌، تمدن‌سازی و کارآمدی نظام برگزارشده است.

مدیر کل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: 4 قالب عمده متنی(متن کوتاه، داستان و شعر)، مباحث گرافیکی(عکس نوشته، پوستر، اینفوگرافی)، مباحث تدوینی(کلیپ صوتی، تصویری و فتوکلیپ) و مباحث چند‌رسانه‌ای(نرم‌افزار و بازی) در این جشنواره مد نظر هستند و علاقه‌مندان تا 10 بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت بلاغ به بخش ویژه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اقداماتی که برای تأثیرگذاری و جریان‌سازی این جشنواره برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: آثاری که در این جشنواره ارزیابی مثبتی داشته باشند، مجدداً از 10 تا 30 بهمن‌ماه بازنشر خواهند شد و کسی که بیشترین بازنشر را داشته باشد، مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیر‌کل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: اختتامیه جشنواره «جنات» پنج‌شنبه، دوم اسفندماه در مرکز همایش‌های غدیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha