۶۰ مددجوی ساوجبلاغی خانه‌دار شدند
کد خبر: 3778566
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

۶۰ مددجوی ساوجبلاغی خانه‌دار شدند

گروه اجتماعی ـ سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: با حمایت افراد خیر و نیکوکار، ۶۰ مددجوی این نهاد در روستای رامجین ساوجبلاغ صاحب‌خانه شدند.

60 مددجوی ساوجبلاغی خانه‌دار شدند

رضا لشینی، سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در این حال نقش خیران روستای رامجین در کمک به این خانواده‌ها برجسته بوده است.
وی افزود: خیران مرکز نیکوکاری روستای رامجین از ابتدای سال‌جاری تاکنون در امور مختلف معیشتی به‌‌ویژه مسکن، جهیزیه، درمان و اعطای سبد کالای فصلی درمجموع با پرداخت‌ 13 میلیارد ریال بخشی از نیازهای مددجویان کمیته امداد البرز را برطرف کردند.
این مسئول بیان کرد: 30 درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.
لشینی بهره‌گیری از ظرفیت خیران محلی برای رفع نیازهای مددجویان ساکن در محله‌ها را از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری محله محور برشمرد و بیان کرد: مساحت واحدهای مسکونی اهدایی به مددجویان روستای رامجین بین 60 تا 70 مترمربع است.
سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستورکار کمیته امداد قرار دارد یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت 3557 و تلفن همراه 0263557 همچنین شماره‌گیری # 026*8877* استفاده کنند و از مزیت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha