برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن در محلات
کد خبر: 3778828
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن در محلات

گروه فعالیت‌های قرآنی - به همت مؤسسه مهد قرآن و عترت محلات کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن در رشته‌های حفظ، صوت و لحن، تجوید برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن در محلات

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به همت مؤسسه مهد قرآن و عترت محلات کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن در رشته‌های حفظ، صوت و لحن، تجوید ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
لیلا رمضانی مدیر آموزش مؤسسه مهد قرآن و عترت محلات در این‌باره گفت: به همت این مؤسسه کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن در رشته‌های حفظ، صوت و لحن، تجوید ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
وی زمان ثبت‌نام را پایان دی‌ماه سال‌جاری بیان کرد و افزود: کلاس‌های یاد شده با حضور استاد بحر‌العلوم مدرس درجه یک قرآن، ابوذر کرمی حافظ بین‌المللی، مجید جیریایی و اعظم تشیعی‌فر مدرس و داور کشوری برگزار می‌شود.
رمضانی ادامه داد: علاقمندان جهت ثبت‌نام به مهد قرآن و عترت محلات مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 4323556 الی 8 تماس بگیرند. اعطای گواهی‌نامه کشوری، استانی و مهد قرآن و هدیه به قبول‌شدگان، برگزاری مسابقه ویژه شرکت‌کنندگان و اهدای لوح و هدیه به نفرات برتر، برگزاری اردوی تفریحی ورزشی جهت استعداهای ویژه قرآنی از جمله امتیازات حضور در دوره است.
وی در پایان گفت: کلاس‌های خانم تشیعی فر از هفته جاری آغاز می‌شود و مابقی کلاس‌ها به روزهای پس از کلاس‌بندی موکول می‌شود.
انتهای پیام

captcha