‌جایزه گوهر‌شاد از بانوان نیکوکار جهان تجلیل می‌کند
کد خبر: 3778928
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

‌جایزه گوهر‌شاد از بانوان نیکوکار جهان تجلیل می‌کند

گروه فعالیت‌های جهادی ــ چهارمین جایزه جهانی گوهر‌شاد با هدف ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و مکتب اهل بیت(ع) با تأکید بر سیره رضوی برای تجلیل از بانوان فرهیخته و نیکوکار جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آستان قدس رضوی با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و با تأکید بر سیره رضوی برای تجلیل از بانوان فرهیخته و نیکوکار در محورهای مختلف در ایام ولادت باسعادت حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)، چهارمین دوره جایزه جهانی گوهر‌شاد را همزمان با دهه کرامت و تقدیر از هشت نفر از بانوان فعال این حوزه برگزار می‌کند.

برگزارکنندگان این جایزه از نخبگان، فرهیختگان، خیرین و دست‌اندرکاران ذیربط دعوت کرده‌اند تا زندگی‌نامه و سوابق علمی، فرهنگی و نیکوکارانه خود یا نیکوکارانی که با آنها آشنایی کامل دارند را به این دبیرخانه اعلام کنند.

محورهای اعطای جایزه شامل ایثار و شهادت، مقاومت و بیداری اسلامی، وقف و امور خیریه، عمران، امور پزشکی، امور آموزشی، فعالیت‌های پژوهشی و علمی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

منتخبان این جایزه از طریق ثبت نام داوطلبان و معرفی سازمان‌های بین‌المللی، نهادها و مؤسسات فرهنگی و اجتماعی داخلی و خارجی شناسایی می‌شوند. تاکنون در سه دوره برگزاری این مراسم از 24 بانوی فرهیخته و نیکوکار از کشورهای ایران، نیجریه، کنیا، عراق، ترکیه، روسیه، کویت، بحرین، انگلیس، تانزانیا و تایلند تجلیل شده‌ است.

مهلت ارسال مستندات تا پایان فروردین‌ماه سال آینده، اعلام شده است و داوطلبان می‌توانند ضمن تکمیل فرم پیوست مدارک خود را به این سایت ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۴۹۸۵۸۹ و یا با نمابر ۰۲۱۸۸۴۹۸۵۸۷ تماس بگیرند.

سایت جشنواره هم با زبان‌های مختلف از جمله فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، اردو و روسی اطلاعات مختلف را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت‌ثبت‌نام و آشنایی بیشتر با جشنواره به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha