قطعه نام‌آوران در بهشت احمدی شیراز ایجاد می‌شود
کد خبر: 3778979
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

قطعه نام‌آوران در بهشت احمدی شیراز ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز گفت: قطعه نام‌آوران در آرامستان بهشت احمدی این شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، قاسم مقیمی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز با اشاره به بررسی آیین‌نامه پیشنهادی شهرداری درخصوص واگذاری امتیاز قبور در آرامستان بهشت احمدی و بهای خدمات کف و دفن و قبر، در پنجاه و هشتمین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز، گفت: در این جلسه نحوه ارائه خدمات به شهدا، نام‌آوران، اهداکنندگان عضو و اتباع مسلمان خارجی بررسی و تصویب شد.
وی اظهار کرد: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با ایجاد قطعه نام‌آوران و مفاخر شیراز در بهشت احمدی موافقت کرد.
مقیمی افزود: شهرداری شیراز مکلف شد پس از تصویب این لایحه، ظرف مدت یک‌ماه آیین‌نامه اداره قطعه نام‌آوران و مفاخر شیراز را برای تصویب به شورای شهر شیراز ارائه کند تا در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بررسی و در صحن علنی به تصویب برسد.
وی بیان کرد: در صورت تصویب در صحن علنی، ارائه قبر دو طبقه به اهداکنندگان عضو نیز با هدف قدردانی از این حرکت انسان‌دوستانه به صورت رایگان انجام خواهد شد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر افزایش نرخ ورودی خودروها به میدان مرکزی میوه و تره بار در دستور کار قرار گرفت.
مقیمی گفت: با توجه به هزینه بهسازی و تعمیر غرفه‌ها، ساماندهی سرویس بهداشتی، استقرار تجهیزات نظارت تصویری و پاکسازی میدان مرکزی، نرخ ورودی به میدان مرکزی در لایحه پیشنهادی شهرداری افزایش یافته است.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز در پایان این نکته را یادآور شد که کلیات این لایحه در کمیسیون سلامت شورا تصویب شده است.
انتهای پیام

captcha