برگزاری 10 ویژه برنامه محوری دهه فجر در مساجد بیجار
کد خبر: 3779031
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

برگزاری 10 ویژه برنامه محوری دهه فجر در مساجد بیجار

گروه اجتماعی- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال گفت: 10 ویژه برنامه محوری دهه فجر در سطح مساجد بیجار برگزار می‌شود.

برگزاری 10 ویژه برنامه محوری دهه فجر در مساجد بیجار

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار امروز، 16 دی ماه در کمیته قرآنی دهه فجر اظهار کرد: بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی و قرآنی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی این ایام افزود: برگزاری سخنرانی در مساجد، محافل انس با قرآن کریم، گفتمان‌های دینی انقلاب و جوانان و کار گاه‌های آموزشی از جمله برنامه های اجرایی این ایام است.
حجت‌الاسلام رهبر یکی دیگر از برنامه‌های تبلیغات اسلامی بیجار در ایام دهه فجر را اعزام مبلغ به مناطق مختلف عنوان و بیان کرد: در این ایام ۲۵۰ نفر روز مبلغ همزمان با دهه مبارک فجر به نقاط مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.
وی اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۰ مبلغه با حضور در نقاط مختلف شهرستان خدمات نظام مقدس انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح می کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: ۱۰ ویژه برنامه به صورت محوری هرشب در یکی از مساجد سطح شهرستان و با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است در این راستا باید با اجرای برنامه‌های مناسب و جذاب بتوانیم زمینه بیشتر این آشنایی جوانان را فراهم کنیم.
انتهای پیام

captcha