برپایی نمایشگاه پوستر قرآن و عترت در مهدی‌شهر
کد خبر: 3779072
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

برپایی نمایشگاه پوستر قرآن و عترت در مهدی‌شهر

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از برپایی نمایشگاه پوستر قرآن و عترت در مهدی‌شهر خبر داد و گفت: از بین ١٢١ پوستر ارسالی و با رای داوران، ۳۶ پوستر برگزیده و در نمایشگاه نمایش داده شد.

برپایی نمایشگاه پوستر قرآن و عترت در مهدی‌شهر

به گزارش ایکنا از سمنان، سیما رجبی، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان شب گذشته 16 دی در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های اولین هفته قرآن و عترت در سطح استان سمنان گفت: ارسال بیش از یک هزار اثر با موضوع قرآن و عترت به اولین هفته قرآن و عترت در استان یکی از ویژگی‌های برنامه‌های این هفته بود که باشکوه خاصی برای نخستین بار برگزار شد.

وی از برپایی نمایشگاه پوستر قرآن و عترت در مهدی‌شهر خبر داد و اظهار کرد: از بین ١٢١ پوستر ارسالی و با رأی داوران، ۳۶ پوستر برگزیده و در نمایشگاه نمایش داده شد که در این راستا نمایشگاه قرآن و عترت در سه گالری مجتمع فرهنگی کومش از ۲۲ دی برپا و به روی علاقه‌مندان گشوده خواهد بود که ارتباط عمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و هنر از ویژگی نمایشگاه‌های قرآن و عترت استان است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های مختلف در شهرهای استان در زمره برنامه‌های این هفته بود، یادآور شد: اولین هفته قرآن و عترت استان در ۱۶ رشته مختلف فرهنگی و هنری، هنرمندان و انجمن‌های هنری برگزار شد که برنامه‌های آن مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

به گفته رجبی در بین برنامه‌های مختلف قرآن و عترت که در شهرستان‌های استان سمنان برگزار می‌شود، میزبانی بخش پوستر اولین جشنواره قرآن و عترت استان بر عهده مهدی‌شهر خواهد بود که این رویداد بسیار مهم مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برنامه‌های دیگر قرآن و عترت که به فراخور برگزاری‌شان در زمان و مکان‌های مختلف استان برگزار می‌شوند، گفت: هنرهای تجسمی، تعزیه و فیلم کوتاه، خوشنویسی، تئاتر خیابانی، پوستر، نقاشی، عکس، سرود، تواشیح و ابتهال و داستان کوتاه در زمره برنامه‌های عترت و قرآن است.

رجبی یادآور شد: در ویژه مراسم اختتامیه اولین جشنواره قرآن و عترت استان در بخش پوستر از سه نفر از ارائه‌دهندگان برتر در 29 دی‌ماه در سمنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha