فعالیت بیش از یکصد مؤسسه قرآنی در سمنان
کد خبر: 3779166
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

فعالیت بیش از یکصد مؤسسه قرآنی در سمنان

گروه فرهنگی - مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از ١٢٠ مؤسسه زیر مجموعه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی فعالیت دارند که شامل مؤسسات، مراکز و خانه‌های قرآنی هستند.

فعالیت بیش از یکصد موسسه قرآنی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته، 16 دی در گردهمایی مدیران موسسات قرآنی استان سمنان در اداره تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه تعامل دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی در توسعه و گسترش و نیز بهبود فعالیت‌های قرآنی بسیار موثر است بر ضرورت همکاری این تشکل‌ها و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

به گفته وی، در استان سمنان بیش از ١٢٠ موسسه زیر مجموعه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی فعالیت دارند که شامل موسسات، مراکز و خانه‌های قرآنی هستند.

نورمحمدی خواستار انتقال و استفاده از تجربیات تشکل‌های قرآنی از یکدیگر شد و بیان کرد: اگر تشکل‌های مردمی دررسیدن به اهداف خود از تجربیات هم کمک بگیرند و در فعالیت‌ها، شفافیت و مراقبت را به کار گیرند مردم نیز از آن‌ها بهتر استقبال می‌کنند.

مسئول دفتر قران و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان موسسات و مراکز مجوز دار قرآنی را بهترین بازوان اجرایی برای تشکل‌های قرآنی برشمرد.

انتهای پیام

captcha