«آخرین سکانس» مستندی با محوریت درگذشتگان سال 97
کد خبر: 3779217
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

«آخرین سکانس» مستندی با محوریت درگذشتگان سال 97

گروه هنر ــ «آخرین سکانس»، عنوان مستندی به کارگردانی مرتضی محلاتی است که محوریت آن درباره هنرمندان درگذشته در سال 97 است.

مرتضی محلاتی، تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا درباره اثر جدیدش اظهار کرد: قرار است به زودی یک مجموعه مستند به سفارش تلویزیون ساخته شود، این اثر «آخرین سکانس» نام دارد. در این مجموعه کارگردانی و تهیه‌کنندگی را خودم بر عهده خواهم داشت.
وی افزود: اگر این مجموعه ۱۰ قسمتی برای پخش در ایام نوروز آماده شود نام آن به «آخرین نوروز» تغییر خواهد کرد در غیر این صورت با همان نام اولیه پخش خواهد شد. در این مجموعه قرار است در هر قسمت با خانواده یکی از هنرمندانی که سال ۹۷ از دنیا رفته‌اند گفت‌وگو شود.
این فیلم‌ساز ادامه داد: در هر قسمت یک بازیگر نام‌آشنای سینمای ایران به‌عنوان مجری حضور دارد. هر قسمت از این برنامه ۲۰ دقیقه خواهد بود و هم‌اکنون پیش‌تولید این برنامه آغاز شده و تمامی قسمت‌ها نیز در تهران فیلمبرداری می‌شود.
وی درباره چرایی ساخت این مستند گفت: درباره سبک زندگی ایرانی – اسلامی تا به امروز برنامه‌های مختلفی ساخته‌شده است، اما کمتر در این حوزه سعی شده در قالب زندگی هنرمندان به این معنا توجه شود، بنابراین به‌واسطه این برنامه می‌خواهم به سبک زندگی هنرمندان نگاهی جدید داشته باشیم.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۰
0
0
با سلام خیلی خوبه واقعا من مستند فرش قرمز شما رو خیلی دوست داشتم و همچنین دختر گمشده موفق باشین
captcha