سایت «دانشنامه مشاهیر» نهاوند راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3779234
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

سایت «دانشنامه مشاهیر» نهاوند راه‌اندازی می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، برای اولین بار در سطح شهرستان سایت «دانشنامه مشاهیر» نهاوند افتتاح می‌شود.

سایت «دانشنامه مشاهیر» نهاوند راه‌اندازی می‌شود

زینب سیف، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، برای اولین بار در سطح شهرستان، سایت دانشنامه مشاهیر نهاوند افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه این سایت در مرحله مقدماتی و جمع‌آوری اطلاعات است، افزود: بخش پژوهشی این سایت با همکاری دانشگاه نهاوند انجام می‌شود، دبیرخانه سایت نیز طی 10 روز آینده در دانشگاه غیرانتفاعی امید این شهرستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: همزمان با ایام مبارک فجر زندگینامه و اطلاعات مربوط به دو تن از چهره‌های مؤثر این شهرستان در انقلاب یعنی شهید قدوسی و حیدری بر روی سایت بارگذاری خواهد شد.

برگزاری جشنواره قرآنی نهاوند
سیف ادامه داد: برگزاری عصر شعر و خاطره با حضور شاعران و اهالی فرهنگ و ادب شهرستان، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالان این حوزه و دیدار با خانواده هنرمندان ایثارگر و جانبازان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
وی اشاره‌ای به جشنواره قرآنی در فضای مجازی داشت و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی«جشنواره قرآنی نهاوند» با محوریت تلاوت قرآن کریم در مقام نهاوند در فضای مجازی برگزار می‌شود.
سیف با بیان اینکه این جشنواره به همت واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی ـ هنری «اندیشه نهاوند» به صورت سراسری برگزار می‌شود، افزود: جشنواره در دو بخش زیر هجده و بالای هجده سال ویژه آقایان برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگ و ارشاد نهاوند اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.jqkbn.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha