شرکت ١٦ گروه در جشنواره تعزیه‌خوانی هفته قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3779408
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

شرکت ١٦ گروه در جشنواره تعزیه‌خوانی هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فرهنگی - داوری آثار ارسالی به جشنواره تعزیه‌خوانی هفته قران و عترت لرستان دوشنبه، هفدهم دی در خرم‎آباد برگزار شد و از بین آثار ١٦ گروه تعزیه‌خوانی سه گروه انتخاب شدند.

شرکت 16 گروه در جشنواره‌ تعزیه‌خوانی هفته قرآن و عترت لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، داوری آثار ارسالی به جشنواره تعزیه‌خوانی، از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان دوشنبه، هفدهم دی‌ماه‌ در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان‌ برگزار شد.
در این جلسه منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، با اشاره به ارسال آثار ١٦ گروه به دبیرخانه جشنواره تعزیه‌خوانی، گفت: این جشنواره‌ در گستره استانی برگزار شد.
وی با بیان این‌که داوری این آثار توسط سه تن از داوران و هنرمندان برجسته در این رشته برگزار شد، اضافه کرد: ‌در میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره سه گروه به‌عنوان گروه‌های اول تا سوم شناخته شدند.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، تصریح کرد: اسامی گروه‌های برتر هم‌زمان با برگزاری اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ دبیری جشنواره تعزیه‌خوانی از مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت را محمد لک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا، برعهده داشت.

انتهای پیام

captcha