جمع‌آوری ماهانه بیش از ۳۹۱ میلیون تومان صدقه در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3779602
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

جمع‌آوری ماهانه بیش از ۳۹۱ میلیون تومان صدقه در خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: هم‌اکنون ۱۱۸ هزار و ۸۷۸ مشترک صدقات در استان فعال است و مردم نیکوکار استان به‌طور میانگین ماهانه بیش از ۳۹۱ میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک می‌کنند.

جمع‌آوری ماهانه بیش از ۳۹۱ میلیون تومان صدقه در خراسان‌جنوبی

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم متدین و سخاوتمند استان در ۹ ماهه امسال، بالغ بر سه میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان صدقه در راستای احیا و ترویج سنت‌های حسنه انفاق به منظور کمک به محرومان و نیازمندان اهدا کردند.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۱۸ هزار و ۸۷۸ مشترک صدقات در استان فعال است و مردم نیکوکار استان به‌طور میانگین ماهانه بیش از ۳۹۱ میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده مردم براساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و غیره مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می‌شود.

سلم‌آبادی گفت: کمیته امداد با شناسایی و بررسی مشکلات خانوارهای تحت حمایت، بانک اطلاعاتی دقیقی از نیازمندی‌های مددجویان فراهم کرده است و کمک‌های خیران و مردم نیکوکار استان در اسرع وقت در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی به توسعه روش‌های نوین جهت پرداخت صدقات اشاره کرد و ادامه داد: هم استانی‌های خیر و سخاوتمند می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه و با شماره‌گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره ۸۸۷۷، شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی پرداخت صدقه به روش الکترونیکی را بهترین روش پرداخت صدقه عنوان و خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های جمع‌آوری، سرعت در انتقال وجوه و پیشگیری از سرقت صندوق توسط سارقان از مزیت‌های پرداخت صدقه با روش الکترونیکی است و مشترکین می‌توانند از طریق تلفن همراه و اپلیکیشن آپ صدقات خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.
انتهای پیام

captcha