نخستین جشنواره «چهل بهار» در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3779629
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
ویژه كاركنان یگان ویژه ناجا؛

نخستین جشنواره «چهل بهار» در فارس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس از برگزاری اولین جشنواره قرآنی، هنری، فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های یگان ویژه در این استان همزمان با سراسر كشور خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، میرجلال موسوی، فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس امروز، 18 دی‌ماه گفت: در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، یگان‌های ویژه ناجا قصد دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده و نهفته با هدف انتقال مفاهیم ارزشی و دستاوردهای والای انقلاب، به قشر جوان جامعه، در بهمن‌ماه امسال جشنواره بزرگ «چهل بهار» را در سراسر ایران اسلامی برگزار كند.
وی در تشریح اهداف این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره توجه خاص به چهل سالگی انقلاب شكوهمند اسلامی، زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی، پاسخ‌گویی کوبنده به یاوه‌گویی دشمنان حقیر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، در كنار ایجاد نشاط ، سلامتی، تحرك و شناسایی، تقویت استعداد‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری كاركنان و خانواده‌هاست.
فرمانده یگان ویژه استان فارس با بیان اینكه این جشنواره در یگان ویژه استان نیز همزمان با سراسر ایران اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: اولین جشنواره قرآنی، هنری، فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان در ماه‌های دی و بهمن و به‌مدت چهل روز در شهر شیراز در قالب برنامه‌های مسابقاتی در بخش‌های مختلف به‌صورت حضوری و غیرحضوری همراه با جوایز نفیس پیش‌بینی شده است.
موسوی با تصریح اینكه به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مسابقات در چهل رشته و در چهار گروه هنری، قرآنی، پژوهشی فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان با توجه به استعداد و توانایی‌های خود می‌توانند در یکی از گروه‌ها به دلخواه شرکت کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارکنان و خانواده‌های آنان می‌توانند در تمام گروه‌ها همزمان شركت داشته باشند، یادآور شد: مسابقات جشنواره در 4 سطح کارکنان، همسران کارکنان، فرزندان دختر و پسر با حضور داوران مجرب بین‌المللی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی و پیش‌بینی تعداد کثیر شرکت‌کننده در این گروه، گفت: یکی از اولویت‌های مهم در مجموعه یگان ویژه، بسط و توسعه بصیرت دینی و تقویت فعالیت‌های قرآنی است و این یگان عملیاتی به عنوان خط مقدم مدافعان حریم ولایت، ماموریت‌های خود را در تمامی زمینه‌ها با تأسی از فرهنگ قرآنی و پایبندی محض به اصل ولایت فقیه انجام می‌دهند.
رئیس پلیس ویژه استان فارس در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی در استان‌های مختلف کشور یادآور شد: در حال حاضر با حمایت‌های پیش‌رو بستر مناسبی برای انجام برنامه‌های رقابتی در یگان‌های ویژه ناجا فراهم آمده است که برگزاری این گونه مسابقات علاوه بر ایجاد همدلی و آشنایی کارکنان و خانواده های آنان، زمینه‌های رقابتی سالم را نیز به‌وجود می‌آورد.
انتهای پیام

captcha