شرایط بهره‌مندی از امداد‌های غیبی
کد خبر: 3779636
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

شرایط بهره‌مندی از امداد‌های غیبی

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌ احمد لطفیان سرگزی گفت: لازمه بهره‌مندی از نصرت غیبی، رعایت برخی اصول مانند ایمان، پارسایی و پایداری در راه خداست؛ هر گروه که آن‌ها را رعایت کند، شایستگی بهره‌مندی از امداد‌های غیبی را خواهد داشت.

احمد لطفیان سرگزی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه نیک‌شهر سیستان و بلوچستان، 18 دی ماه در کارگاه آموزشی «نسل روشن به روایت قرآن و نهج‌البلاغه»، گفت: توبه یکی از سنت‌های الهی است؛ حضرت موسی(ع) مانند پزشکی ماهر و متعهد، درمان درد گوساله‌پرستی قوم بنی‌اسرائیل را با توبه نشان داد.
وی با بیان اینکه عده‌ای در عصر غیبت امام زمان(عج) با ایجاد بدعت‌ زمینه گمراهی خود را فراهم می‌کنند، افزود: غیبت حضرت مهدی(عج) همچون غیبت حضرت موسی(ع) موجب گرفتاری پیروان آن حضرت به انواع بلاها شده است.
امام جمعه نیک‌شهر با اشاره به تأثیر دعا بر تعجیل ظهور امام عصر(عج) اظهار کرد: دعا، نشان‌دهنده تغییر احوال بندگان است که به دنبال آن، رحمت الهی به‌ سوی آنان به‌ ویژه جوانان سرازیر می‌شود. بر اثر دعا برای تعجیل ظهور امام عصر(عج)، توجه حضرت به فرد دعا‌کننده بیشتر می‌شود.
لطفیان سرگزی بیان کرد: از اوصاف بارز قیام‌های الهی، همراهی امدادهای غیبی است که در طول تاریخ بارها اتفاق افتاده است. لازمه بهره‌مندی از نصرت غیبی، رعایت برخی اصول مانند ایمان، پارسایی، پایداری در راه خداست؛ هر گروه که آن‌ها را رعایت کند، شایستگی بهره‌مندی از امداد‌های غیبی را خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ظالمان، افراد جاهل و ظاهربین، منافقان و راحت‌طلبان از دشمنان قیام مهدوی هستند، گفت: از آنجایی که قیام امام عصر(عج) تکمیل‌کننده نهضت انبیای الهی است، نزول ملائکه به منظور یاری رساندن در قیام مهدوی متجلی خواهد شد.
محمود لطفیان
انتهای پیام

captcha