«احمد دباغ» و «سعید علی‌اکبری» نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان
کد خبر: 3779701
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

«احمد دباغ» و «سعید علی‌اکبری» نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان

گروه مسابقات ــ پس از برگزاری آزمون انتخابی معرفی نمایندگان ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام، احمد دباغ در رشته قرائت تحقیق و سعید علی‌اکبری در رشته حفظ کل به عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات معرفی شدند.

«احمد دباغ» و «سعید علی‌اکبری» نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان

به گزارش ایکنا؛ مرحله دوم و نهایی اردوی انتخابی چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام طی روزهای ۱۷ و ۱۸ دی‌ماه با حضور استادان قرآنی کشورمان برگزار شد.
پس از برگزاری این دوره‌ها که تا بعدازظهر امروز، 18 دی‌ماه، ادامه داشت، آزمون انتخابی بین 12 راه‌یافته به این اردوها در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد تا چهره راه‌یافتگان به چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام مشخص شود.
بر همین اساس در رشته حفظ کل قرآن کریم، «سعید علی‌اکبری» از استان قزوین و در رشته قرائت تحقیق نیز «احمد دباغ» از استان قم به عنوان نمایندگان ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام معرفی شدند.
در این آزمون در رشته حفظ کل که با حضور شش شرکت‌کننده برگزار شد، «امیدرضا رحیمی» از استان گیلان و «مهدی محمدی» از استان تهران رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته قرائت تحقیق نیز که با حضور شش شرکت‌کننده برگزار شد، پس از احمد دباغ، محمدطاهر میرزایی از استان مرکزی و عبدالغفور جوهرچی از استان خراسان رضوی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
این برای اولین‌بار است که سازمان بهزیستی کشور نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان را به این شکل و پس از برگزاری دو دوره آمادگی بین ۱۲ برگزیده برتر انتخاب می‌کند.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا ببینید.

انتهای پیام 

captcha