ظرفیت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان در حوزه گردشگری سلامت
کد خبر: 3779767
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

ظرفیت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان در حوزه گردشگری سلامت

گروه اجتماعی - رئیس جهاددانشگاهی لرستان با بیان این‌که مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان می‌تواند در قالب گردشگری سلامت دیده شود، گفت: این مرکز یکی‌ از پرندهای کشور خواهد شد و می‌توانیم تعداد زیادی از زوج‌های نابارور سراسر کشور را در استان پذیرش کنیم.

استفاده از ظرفیت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان در حوزه گردشگری سلامتبه گزارش ایکنا از لرستان، در مراسم افتتاح مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان که عصر سه‌شنبه، هجدهم دی با حضور آیت‎الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، مُخبردزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، علی رستمیان، رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، سیدعلی نادر دهقانی الوار‌، رئیس جهاددانشگاهی لرستان، گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان توسط جهاد دانشگاهی لرستان از سال ۸۹ در دستور کار قرار گرفت اما با توجه به این‌که انجام اقدامات بزرگ نیازمند هماهنگی‌های بیشتر است؛ طی سفر استاندار سابق به تهران و دیدار با رئیس سازمان جهاد دانشگاهی مجوز احداث آن گرفته شد.

پژوهشگاه رویان؛ یکی‌ از افتخارات کشور

وی مرکز درمان ناباروری را یکی‌از نیاهای اساسی استان عنوان کرد و افزود: با توجه به این‌که جهاد دانشگاهی از پشتوانه علمی بالایی برخوردار است و پژوهشگاه رویان یکی‌ از افتخارات کشور محسوب می‌شود؛ راه‌اندازی این مرکز در دستور کار ما قرار گرفته است.
دهقانی‎الوار اضافه کرد: بنیاد برکت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کمک‌هایی به ما داشته‌اند که از لحاظ فرآیند کار، حمایت‌های مالی خوبی شده است و خوشبختانه امروز این مرکز به‌عنوان یکی‌ از مراکز خوب و درجه اول کشور آماده راه‌اندازی و افتتاح است.
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان با بیان این‌که این مرکز به‌ لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی یکی‌ از برندهای کشور خواهد شد و می‌توانیم تعداد زیادی از زوج‌های نابارور سراسر کشور را در استان پذیرش کنیم.
وی با بیان این‌که این مرکز ظرفیت پذیرش از استان‌های ایلام، خوزستان، همدان و اراک را نیز دارد که می‌توانند در قالب گردشگری سلامت دیده شود، گفت: برای این مرکز به روزترین تجهیزات در حوزه ناباروری تهیه شده است.
دهقانی‎الوار ادامه داد: فرآیند درمانی صورت گرفته همانند پژوهشگاه رویان است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان اعتبار این طرح را یازده میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این مقدار پنج میلیارد توسط بنیاد برکت و استانداری تامین شده و مابقی را سازمان جهاد دانشگاهی و نیز خود واحد از محل درآمدها هزینه کرده است.

انتهای پیام

captcha