بسیج مردمی در موضوع اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کند
کد خبر: 3779822
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

بسیج مردمی در موضوع اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کند

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: بسیج مردمی ‌امروزه به‌عنوان بزرگترین مؤلفه قدرت در ایران اسلامی باید در موضوع اقتصاد مقاومتی ‌بیش از پیش وارد شده و نقش‌آفرینی کند.

بسیج مردمی در موضوع اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کند

حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌های رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی امروزه مهمترین وظیفه ما حرکت در این مسیر و توسعه همه جانبه در این بخش است.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را نمی‌توان تنها در یک طرح کوتاه‌مدت خلاصه کرد، افزود: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند سیاست همیشگی برای مقابله با دشمن و توسعه خودکفایی در کشور باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به حملات زیربنایی دشمن در حوزه فرهنگی و اقتصادی، تصریح کرد: کشور اسلامی ما زمانی آسیب می‌بیند که فرهنگ اسلامی آسیب ببیند و باید در قبال شیطنت‌های استکبار جهانی و همه دشمنان قسم‌خورده این انقلاب که بعد از جنگ تحمیلی همه برنامه‌های خود را برای ضربه زدن به فرهنگ وارد عمل کردند، هوشیار باشیم.
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ فرهنگی با تمام ابزار و توان برای دگرگونی فرهنگ در کشور اسلامی وارد عمل شد و سپس حملات ناجوانمردانه اقتصادی را بر ملت ما تحمیل کرد، افزود: دشمن می‌خواهد مردم را به زانو درآورده و از نظام بیزار کند که در این پروژه با رهنمودها و توصیه‌های رهبری و ترسیم اقتصاد مقاومتی و حضور مردم، ناکام مانده است.
وی ادامه داد: همانطور که بارها اعلام شده است؛ یکی از مؤلفه‌های مهم اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و باید از این ظرفیت مردمی برای توسعه همه جانبه استفاده کرد و در این میان بهره‌گیری از بسیج مردمی برای نهادنیه کردن اقتصاد مقاومتی و شعار سال مهم است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان اینکه امروز یکی از را‌ه‌های ضربه زدن به کشور اسلامی ایران از نظر دشمن مسیر اقتصادی است؛ تصریح کرد:  دشمنان اسلام از ابتدا با استقلال ایران در بخش‌های سیاسی ، نظامی و به ویژه اقتصادی مخالفت 100 درصد داشته و به دنبال وابسته بودن ایران در بخش‌های مختلف بودند.
‌بابایی گفت: بسیج مردمی به‌عنوان یک ساختار و تفکر الهی امروز به عنوان بزرگترین مولفه قدرت در ایران اسلامی باید در موضوع اقتصاد مقاومتی هم بیش از پیش وارد شده و نقش‌آفرینی کند.
انتهای پیام

captcha