اختتامیه کلاس‌های مرکز آموزش قرآن آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3779873
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
امروز برگزار می‌شود؛

اختتامیه کلاس‌های مرکز آموزش قرآن آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ هفتاد و هشتمین مراسم اختتامیه کلاس‌های مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ویژه ترم پاییز، 19 دی‌ماه در تالار شیخ صدوق‌(ره) این بارگاه ملکوتی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هفتاد و هشتمین مراسم اختتامیه کلاس‌های مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ویژه ترم پاییز با تجلیل از ۸۸ نفر از حائزان رتبه‌های برتر این کلاس‌ها، امروز، 19 دی‌ماه، ساعت 18 در تالار شیخ صدوق‌(ره) این بارگاه ملکوتی برگزار می‌شود.

در این مراسم تعدادی از حائزان رتبه‌های برتر به اجرای برنامه حفظ و تلاوت و همچنین مسابقه قرائت تقلیدی و مسابقه حفظ به سبک مشاعره خواهند پرداخت و گزارش مختصری از روند آموزش و برگزاری کلاس‌ها در این دوره توسط مسئولان این مرکز ارائه خواهد شد.

حدود 500 قرآن‌آموز در امتحانات پایان‌دوره پاییز 97 شرکت کردند و تعداد 88 نفر در رشته‌ها و سطوح مختلف حفظ و قرائت حائز عناوین برتر شدند.

یادآور می‌شود، در مرکز آموزش قرآن کریم، قرآن‌آموزان طی سه دوره آموزشی تابستان، پاییز و زمستان – بهار، در کلاس‌های این مرکز شرکت می‌کنند و در پایان هر دوره از نفرات برتر کلاس‌ها بعد از برگزاری آزمون‌، تجلیل به‌عمل می‌آید.

دوره زمستان ۹۷ – بهار ۹۸ از شنبه، ۲۲ دی‌ماه در این مرکز آغاز خواهد شد.

مریم احمدی
انتهای پیام

captcha