انقلاب اسلامی با تأییدات الهی همراه بوده است
کد خبر: 3779914
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

انقلاب اسلامی با تأییدات الهی همراه بوده است

گروه فعالیت‎های قرآنی ـ مدیر دارالقرآن کریم علامه طباطبایی بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی قرآنی و با تأییدات الهی همراه بوده است.

انقلاب اسلامی با تاییدات الهی همراه بوده استبه گزارش ایکنا از قم، مرتضی نجفی‌قدسی، مدیر دارالقرآن الکریم علامه طباطبایی امروز، 19 دی‌ماه در همایش ملی اهالی چاپ و نشر قرآن کریم در مجتمع ناشران قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی الهی ـ قرآنی بود که باید قدردان و حافظ آن باشیم، اظهار کرد: در این میان تأییدات مکرر الهی وعرفانی بر این انقلاب وارد شده است که باید این مطالب را به نسل جوان منتقل کنیم تا مشخص شود که انقلاب ما انقلابی مادی و حرکتی شخصی نبوده است.

وی در ادامه با بیان خاطره‌ای از یکی از علمای بزرگ حوزه و مفسران قرآن کریم گفت: آیت‌الله طیب، صاحب تفسیر اطیب‌البیان، خاطره‌ای زیبا نقل کرد که حقانیت انقلاب و نهضت امام را می‌رساند.

نجفی‌قدسی افزود: ایشان گفت که زمانی‌که امام راحل قرار بود از پاریس به ایران بیایند تصور می‌رفت که ایشان در فرودگاه دستگیر شوند و یا هواپیما را منهدم کنند؛ در آن زمان صدایی در آسمان طنین‌انداز شد و شعری آسمانی مبنی بر فرود شکوه‌مند امام به گوشم رسید و سروش غیبی دوباره طنین‌انداز شد.

مدیر دارالقرآن الکریم علامه طباطبایی بیان کرد: این انقلاب با چنین تأثیرات الهی همراه بوده است ولی دشمنان می‌خواهند ما را از راه رفته پشیمان کنند و این کار را نیز در فضای مجازی به شکل گسترده‌ای انجام میدهند.

انتهای پیام

captcha