هیچ جامعه‌ای از وحدت ضرر نکرده است
کد خبر: 3779986
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

هیچ جامعه‌ای از وحدت ضرر نکرده است

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای از وحدت ضرر نکرده است گفت: ما در برابر شیطان بزرگ قرار داریم و باید ید واحده باشیم.

فاصله گرفتن از ارزش‌ها و مردم؛ تهدیدهای نظامبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، امام جمعه خرم‌‎آباد، چهارشنبه، ۱۹ دی در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان با اشاره به این‌که ائمه ۹ماه استان مردمی هستند، گفت: بینش ولایی‌منش مردمی از ویژگی‌‌های ائمه جمعه استان است.
وی استاندار لرستان را شخصیتی اخلاق‌مدار و با همت دانست و افزود: استاندار لرستان با دغدغه پیشرفت استان دارد.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که همایش‌‌های فصلی تکریم منزلت ائمه جمعه است، اضافه کرد: بعد از انتصاب حجت‌الاسلام علی‌اکبری تحول و تقدس بخشیدن به نماز جمعه شکل گرفت.

نماز جمعه؛ نهادی مقدس، ولایی و رحمانی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که جایگاه نماز جمعه نهادی مقدس و ولایی و رحمانی است، نهاد نماز جمعه را زبان گویای مردم برشمرد و گفت: نهاد نماز جمعه ملجا و مرجع مردم است و به تعبیر مقام معظم رهبری قرارگاه ایمان باشد.

ثمره حماسه ۱۹ دی چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی است
امام جمعه خرم‌آباد ضمن گرامیداشت ۱۹ دی افزود: ۱۹ دی حماسه پایداری بود که ثمره آن ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی است.
این مفسر قرآن‌کریم پایه اساسی انقلاب را ۱۹ دی دانست و گفت: حرکت مردم و طلاب و رفتن به منزل مراجع موجب شد تا خون‌های پاکی ریخته شد لکن دستاورد آن نظام اسلامی ایران بود.
وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ائمه جمعه چهل سالگی انقلاب را در جهت امیدبخشی به مردم برجسته کنند این در حالی‌است که برخی افراد برای این‌که رقیب خود را کنار بزنند دستاوردهای انقلاب را نادیده می گیرند.

مراحل چهارگانه گذار انقلاب
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که انقلاب ما در چهل سال چهار مرحله را گذراند که مرحله اول آن رویارویی با نظام طاغوت بود که از ۱۹ دی آغاز شد، ادامه داد: مرحله دوم انقلاب رویارویی با رژیم متجاوز بعثی بود که هشت سال به طول انجامید.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان مرحله سوم را مرحله رویارویی با ضدانقلاب‌ دانست و گفت: مرحله چهارم رویارویی با استکبار است این در حالی‌است که رویارویی با استکبار که هنوز هم ادامه دارد.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که رویارویی با استکبار جنگ اقتصادی و نرم است، اضافه کرد: در تمام مراحل کرد انقلاب ما از صفر شروع کردیم و به بلوغ رسیدیم.

توکل بر خدا و ایمان ما را پیروز می‌کند
این مفسر قرآن‌کریم با ذکر این که در رویارویی با ضد انقلاب‌ها بود که دگراندیشان ذلیل شدند، ادامه داد: سلطنت‌طلب‌ها شب فقط خواب سلطنت را می‌بینند.
وی با ذکر این مطلب که در مقابله با استکبار ما از صفر شروع کردیم، یادآور شد: توکل بر خدا و ایمان ما را پیروز می‌کند.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که روزی می‌رسد که اقتصاد کشور شکوفا خواهد شد، ادامه داد: با وجود تحریم‌ها امروز وضع اقتصادی مردم بهتر شده و مراکز صنعتی ما روی پای خود ایستاده و کار را شروع کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان این‌که اگر سیاست «حمایت از کالای ایرانی» را جدی می‌گرفتیم مراکز تولیدی ما شکوفا می‌شد هر چند فعالیت‌های خوبی هم انجام شده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی دو تهدید داریم که باید مواظب باشیم اولین تهدید ما فاصله گرفتن از ارزش‌ها و اصول انقلاب است این در حالی‌است که سلاح ما معنویت است و ارزش‌ها نباید کم‌رنگ باشند.

هیچ جامعه‌ای از وحدت ضرر نکرده است
میرعمادی با ذکر دومین تهدید انقلاب را فاصله گرفتن از مردم برشمرد و با ذکر این مطلب که مردم اساس انقلاب هستند از حقوق مردم دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: چیزی که امام جمعه را محبوب دل مردم می‌کند احترام به مردم معنویت و اخلاق است.
وی با ذکر این مطلب که هیچ جامعه‌ای از وحدت ضرر نکرده و همه جوامع از تفرقه ضرر کردند، ادامه داد: ما در برابر شیطان بزرگ قرار داریم و باید یدواحده باشیم.


انتهای پیام

captcha