آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان در بروجرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3780140
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان در بروجرد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان گفت: باتوجه به نام‌گذاری این هفته قرآنی تحت‌عنوان یادمان مروج‌القرآن مرحوم غلام‌حسین وجودی، از اساتید قرآنی استان، آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان لرستان در بروجرد برگزار می‌شود.

آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان در بروجرد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان، پنج‌شنبه، بیستم دی‌ماه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که با موضوع هفته قرآن و عترت استان لرستان برگزار شد، با اشاره به این‌که در حال حاضر دومین هفته قرآن و عترت لرستان درحال برگزاری است، اظهار کرد: در این دوره 14 جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی با موضوع قرآن و عترت برگزار و همچنین مسابقات قرآنی در شش رشته ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به قدمت فرهنگی و تمدن مردم دیار بروجرد، عنوان کرد: مرحوم حاج غلامحسین وجودی از مربیان برجسته قرآنی استان لرستان بودند که از خود امام خمینی(ره) دستور داشتند که جلسات قرآن را رواج دهند، و به‌نوعی تمام اساتید قرآنی استان در حال حاضر از شاگردان این خادم‌القرآن هستند به همین مناسبت هفته قرآن و عترت استان لرستان و به‌عنوان یادمان مروج‌القرآن، حاج غلام‌حسین وجودی، نام‌گذاری شده است.
احمدی افزود: به همین مناسبت مستندی از زندگی این استاد قرآنی ساخته شده و در آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان پخش خواهد شد.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان ادامه داد: به جهت برپایی هرچه بهتر و باشکوه‌تر آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان لرستان، به کمک و همیاری تمام دستگاه‌های اجرایی و همچنین نیروهای مردمی و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، نیاز داریم.
وی افزود: علاوه‌بر جشنواره‌های قرآنی، نمایشگاه تخصصی کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی و همچنین نمایشگاه آثار هنری با موضوع قرآن و عترت، در قالب هفته قرآن و عترت استان لرستان، برپا خواهد شد و همچنین در مراسمی با حضور هنرمندان و قرآنیان استان، بر سر مزار خادم‌القرآن، مرحوم حاج غلام‌حسین وجودی، حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام

captcha