آمادگی بسیج برای ورود به حل مشكلات كشور/ 9000 گروه‌ جهادی افزوده می‌شود
کد خبر: 3780187
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
غیب‌پرور مطرح كرد:

آمادگی بسیج برای ورود به حل مشكلات كشور/ 9000 گروه‌ جهادی افزوده می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه مشكلات امروز، تازه نیستند، گفت: بارها به دولت اعلام کرده‌ایم که آماده‌ایم برای حل مشکلات بسیج را وارد عرصه کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضفعین امروز، 20 دی‌ماه در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری بسیج کلید حل مشکلات کشور است، گفت: مشکلاتی که امروز گریبان جامعه را گرفته مشکلات تازه‌ای نیست و در گذشته هم بوده و گذشته و می‌گذرد و به هر حال ما هم بارها به دولت اعلام کرده‌ایم که آماده‌ایم برای حل مشکلات بسیج را وارد عرصه کنیم.
وی با تصریح اینكه در دوره اخیر محور اصلی حرکت بسیج بر اساس فرمایشات فرماندهی کل قوا بر محور طرح‌های اعتلای بسیج قرار گرفت، گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری ملاحظه می‌کنیم که ایشان هیچ سرمایه‌ای گرانقدر از بسیج ندانستند.
غیب‌پرور به فعالیت‌های جهادی بسیجیان در نقاط مختلف كشور اشاره كرد و ادامه داد: امروز قریب به یازده هزار گروه جهادی در کشور مشغول خدمت به محرومان و نیازمندان هستند و تا پایان سال این رقم به 20 هزار گروه خواهد رسید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأكید بر اینكه همه پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور باید حداقل یک گروه جهادی داشته باشند، گفت: پایگاه‌های مقاومت را در عرصه خدمت به مردم ارزیابی خواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی طرح رضویون در کشور گفت: با راه‌اندازی این موضوع تحت عنوان گشت‌های محله محور برای خدمت‌رسانی به مردم ورود پیدا کردیم تا مردم در محلات احساس و باور آرامش و امنیت کنند.
غیب‌پرور با بیان اینكه امروز وضعیت کشور اقتضا می‌کند همه در مکتب امام و رهبری به امر خدمت بپردازیم، بیان کرد: به زودی به موضوع برق کشور هم ورود جدی خواهیم داشت و در مسئله آب هم طرح های کاملا عملیاتی دنبال خواهیم کرد.
وی در ادامه به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: داشته‌های انقلاب ما کم نیستند و ما باید شجاعانه و با حریت تمام از دستاوردهای انقلاب بگوییم و آن‌ها را فریاد کنیم.
غیب‌پرور بیان کرد: آینده کشور متکی به انقلاب اسلامی، مردم، ایران و اسلام است و اگر چه در برخی جاها مدیریت مریضی داریم اما این‌ها کجا و دستاوردهای ما کجا.
انتهای پیام

captcha