پایگاه مقاومت حرم شاهچراغ(ع) افتتاح شد/ حركت پیش‌رونده بسیج
کد خبر: 3780189
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

پایگاه مقاومت حرم شاهچراغ(ع) افتتاح شد/ حركت پیش‌رونده بسیج

گروه اجتماعی ـ طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پایگاه مقاومت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) افتتاح شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز، 20 دی‌ماه با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این حرم مطهر برگزار شد.
آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در این مراسم گفت: در ابتدای شکل‌گیری بسیج مستضعفین کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این جریان اینگونه تناور شود اما به اراده خدا و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحق ایشان حضرت امام خمینی(ره) این چنین ریشه‌ای در این نهاد مقدس و نهاد پایدار ایجاد شود و حرکت این نهاد همچنان رو به پیشرفت و توسعه است.
وی افزود: حضرت امام راحل فرمودند من خود یک بسیجی‌ام و مقام معظم رهبری هم فرمودند من یک انقلابی‌ام؛ این معنایش این است که بسیجی بودن مساوی است با انقلابی بودن.
آیت‌الله دستغیب بیان كرد:‌ وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند بسیجی یعنی علی بن ابیطالب، این شأن و جایگاه بسیج کاملاً مشخص می‌شود.
وی اظهار کرد: از زمانی که تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و امامزادگان در جوار ایشان به بنده واگذار شد با افتتاح این پایگاه، یک گام عظیم و اساسی امروز برداشته شد و همه کارکنان آستان و منسوبین و خانواده‌های ایشان و کسانی که به این مجموعه می‌پیوندند از این ظرفیت معنوی به بهترین شکل استفاده خواهند کرد.
آیت‌الله دستغیب با اشاره به آستان حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) ادامه داد: سزاوار است که این نگین بسیار ارزشمند و پربها و مقدس در حلقه کسانی باشد که نزد خدا و رسول الله(ص) و خاندان نبوت محبوب هستند.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری كرد: با این حرکت ارزشمند رایحه بهشت و رایحه لقاءالله و رایحه ود و محبت به اهل بیت(ع) به بهترین شکل در این فضای معنوی گسترش یابد.
محمدجعفر دوستدار نیز در این مراسم گفت: قریب به یک سال است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد این پایگاه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) انجام شد زیرا این پایگاه باید بتواند ناظری بر پایگاهها و محله‌های اطراف باشد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز تأكید كرد: این پایگاه فعالیت خود را با جدیت در طرح‌های اعتلای بسیج دنبال خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha