اعلام فراخوان نخستین همایش منطقه ای علمی - پژوهشی «اقتصاد پنهان»
کد خبر: 3780219
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

اعلام فراخوان نخستین همایش منطقه ای علمی - پژوهشی «اقتصاد پنهان»

گروه اجتماعی- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان از اعلام فراخوان فراخوان نخستین همایش علمی پژوهشی «اقتصاد پنهان» ا زاول بهمن ماه جاری خبر داد.

اعلام فراخوان نخستین همایش منطقه ای علمی - پژوهشی «اقتصاد پنهان»

علی خداویسی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری نخستین همایش منطقه ای علمی - پژوهشی «اقتصاد پنهان» با مشارکت استان های مرزی غرب کشور خبر داد و اظهارکرد: در این همایش استان های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام مشارکت دارند.
وی با اشاره به اعلام فراخوان این همایش از اول بهمن ماه جاری افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش تا 30 بهمن ماه فرصت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با اشاره محورهای این همایش علمی پژوهشی اعلام کرد: بیوتروریسم، بحران های ارز و تأثیر رسانه برآن و تأثیر آن براشتغال، چالش های فرهنگی، آسیب های اجتماعی از منظر جرم شناسی و تأثیر آن بر توالید ملی، کولبری و پیامدهای آن، فقر و نابرابری اقتصادی، تأثیر آن برثبات خانواده، تأثیر آن بر تجارت قانونی در فرایند دادرسی کیفری، تأثیر آن بر اقتصاد شهری، راهکارهای پیشگیری از آن، تأثیر آن برنظم و امنیت اجتماعی، پولشویی و اثرات آن براقتصاد کشور، تأثیر آن بر فضاهای شهری مناطق مرزی از منظر آسیب شناسی تقنینی، قضایی و اجرایی از محورهای این همایش علمی – پژوهشی است.
وی با اعلام اینکه نتایج داوری مقالات علمی – پژوهشی «اقتصاد پنهان»، هفتم اسفندماه است، بیان کرد: زمان برگزاری این همایش 12 اسفندماه جاری خواهد بود.
خداویسی آدرس وب سایت این همایش علمی پژوهشی را www.epe.ir دانست و یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را به آدرس ایمیل kordestan@epe.ir ارسال کنند و یا جهت اطلاعات تکمیلی با شماره های 08733240644 و 08733240569 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha