مؤسسات قرآنی یزد نسبت به ثبت نام در اتحادیه اقدام کنند
کد خبر: 3780233
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

مؤسسات قرآنی یزد نسبت به ثبت نام در اتحادیه اقدام کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی - قائم مقام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد گفت: از مؤسسات قرآنی استان درخواست داریم هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک لازم اقدام نمایند.

محمد شایق، قائم مقام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت وگو با ایکنا یزد با اشاره به اینکه مجمع عمومی اتحادیه براساس شرایط مندرج در اساسنامه باید برگزار شود اظهار کرد: این مجمع با حضور موسسات عضو این اتحادیه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: لذا موسسات با ثبت نام و عضویت در این اتحادیه در مجمع عمومی شرکت می کنند و از آنجایی که در حال حاضر برای برگزاری مجمع، تعداد اعضا به حد نصاب نرسیده، مجمع عمومی به انتهای امسال یا اوایل سال آینده موکول شد.
شایق افزود: تاکنون بیش از 40 موسسه نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک اقدام کرده اند و با توجه به اینکه 120 موسسه در استان در حال فعالیت هستند، باید نزدیک به 80 موسسه ثبت نام خود را در اتحادیه قطعی نمایند.
قائم مقام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد گفت: از موسسات قرآنی استان درخواست داریم هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک لازم اقدام نمایند.
وی یادآور شد: ارائه گزارش مالی از سوی اتحادیه، آشنایی با مکان جدید اتحادیه و اصلاح برخی از مفاد اساسنامه اتحادیه از جمله موضوعاتی است که در این مجمع به آن پرداخته می‌شود.
یادآوری می‌شود، دفتر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد در میدان باهنر، کوچه امیرالمؤمنین(ع) قرار دارد و موسسات قرآنی می توانند در ساعات اداری به این محل مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha